Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rakieta + spriterakieta + sprite

rakieta problem sprite

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Franeczek123

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2012 18:51

Witam jest to kod od rakiety. Jak dobrze wiemy przy jej użyciu widzimy tylko jak rakieta leci. Chciałbym dodać coś na wzór fireballa. Jak dodać aby leciała np jakaś kulka umieszczona w pliku "kuleczka.spr" może zamiast modelu "mdl" dać sprite ?

public StworzRakiete(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id] && is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 3 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{ 
if(player_intelligence[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");

poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
} 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0+float(player_intelligence[attacker])/2 , 1);
}
remove_entity(ent);
}


#2 xxmichalxxx

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 18.08.2012 12:25

Może ktoś podpowiedzieć ? bo też byłbym ciekawy.

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.08.2012 17:51

Ja też :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.08.2012 16:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych