Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z Klasą

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pineksio.

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:41
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.08.2012 15:50

Witam Dodałem sobie do QTM_CodMod.sma
te Obrażenia co zrobił DarkGL
Tylko nie wiem co i jak i gdzie dodać te atrybuty czy jak to sie zwie w sma klasy
daje przykladowa klase:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



Proszę o pomoc...
Tam w QTM_Codmo mod
dawałem szobrazenia

Zapraszam Serwer Surf_Ski_2 + EXPMod + Respawn

b_350_20_FDFDFD_FDFDFD_000000_FDFDFD.png

IP: 31.186.82.99:27704

 

 


#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.08.2012 15:56

QTM_CodMod.sma <-- do starego coda chcesz dodac ?? ale jakie obrazenia 1/1 ci chodzi ?

#3 Lokiec :x

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Zg
Offline

Napisano 14.08.2012 16:04

new const obrazenia = 10; chybaa xD ale raczeni nie bd trzeba cos zmieniac dalej ...
Zapraszam do mnie na CoD MoD'a rekrutacja na ADMINA ON !!!!

Dołączona grafika

#4 Damiano1x

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Za górami, za lasami
Offline

Napisano 14.08.2012 17:41

Podopisuj to i powinno byc ok :)

new const wytrzymalosc = 0;
new const obrazenia = 20;


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia);

Użytkownik Damiano1x edytował ten post 14.08.2012 17:42

  • +
  • -
  • 0

#5 Pineksio.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:41
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.08.2012 18:48

zmienie ;P

Zapraszam Serwer Surf_Ski_2 + EXPMod + Respawn

b_350_20_FDFDFD_FDFDFD_000000_FDFDFD.png

IP: 31.186.82.99:27704

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych