Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie daje itemów ;/ ani nie pokazuje menu po czasie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monisse

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Monika
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2012 09:35

Witam, chce aby ten plugin dawał te itemy, które są dołąćzone do klas czyli granaty + autokampa, bo w grze nie daje, po zatym chce aby ktoś zrobił, że po kilkunastu sekundach samo sie okienko pokazywalo

/*
Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn
This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired
results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs.
Here is TO DO list:
1. Make B key invoke human class menu
2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done
3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies
4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects
5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request
6. Make classes buyable for ammo packs
7. Bots support
*/
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>

new ma_klase[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}
public WybierzLudzi(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect");
menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wSportowiec", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGrubas", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wLodowy czlowiek", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wDziewczynka z zapalnikiem", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wStary Komandos", "6", 0)
menu_additem(menu, "\wDziecko swiatla", "7", 0)
menu_additem(menu, "\wX-Men \r(Premium)", "8", ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(ma_klase[id] == 1)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 1
}
}
case 2:
{
if(ma_klase[id] == 2)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 2
}
}
case 3:
{
if(ma_klase[id] == 3)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 3
}
}
case 4:
{
if(ma_klase[id] == 4)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Lodowy Czlowiek wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 4
}
}
case 5:
{
if(ma_klase[id] == 5)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Dziewczynka z zapalnikiem wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 5
}
}
case 6:
{
if(ma_klase[id] == 6)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Stary komandos wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 6
}
}
case 7:
{
if(ma_klase[id] == 7)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Dziecko swiatla wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 7
}
}
case 8:
{
if(ma_klase[id] == 8)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 8
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public DajMoce(id)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 0)
{
set_user_armor(id, 40)
}
else
if(ma_klase[id] == 1)
{
set_user_gravity(id, 1.20)
set_user_maxspeed(id, 1.20)
}
else
if(ma_klase[id] == 2)
{
set_user_health(id, 300)
}
else
if(ma_klase[id] == 3)
{
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_maxspeed(id, 1.20)
}
else
if(ma_klase[id] == 4)
{
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
else
if(ma_klase[id] == 5)
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
else
if(ma_klase[id] == 6)
{
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
}
else
if(ma_klase[id] == 7)
{
fm_give_item(id, "weapon_g3sg1")
}
else
if(ma_klase[id] == 8)
{
set_user_armor(id, 200)
set_user_health(id, 250)
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
DajMoce(id)
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 0)
{
WybierzLudzi(id)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.08.2012 10:00

zamień
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
na
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 5)
i podobnie dla reszty granatów (o ile dobrze rozumiem, że chcesz 5 granatów mieć?)

Tak samo, zamiast
fm_give_item(id,"weapon_g3sg1");
użyj
give_item(id,"weapon_g3sg1");

PS Jakie okienko?

#3 Monisse

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Monika
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2012 10:09

Obczaj na dialbomodzie masz tak, że okienko z wyborem klasy wyświetla się na początku mapy jakieś 20 sekund po rozpoczęciu, w moim przypadku chce tak samo zrobić.

#4 Monisse

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Monika
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2012 13:28

Dzięki działą już.

#5 Monisse

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Monika
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2012 16:05

A jak dodać, aby każda klasa miała inny model postaci ?

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.08.2012 22:44

To musisz pierw skolowacc modele

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.08.2012 17:49

Sprawdzasz, jaką klasę ma postać i dajesz jej po odrodzeniu (np. Ham_Spawn) odpowiedni model cs_set_user_model, wcześniej go precache`ując

#8 Mountan.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 19.08.2012 18:04

Myślisz, że ona zrozumie ?
Zapraszam na:
FearZone.pl [Zombie] [Bank AP] [Klasy Ludzi]
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych