1.Eliminator
0 int
20 hp
50 wyt
15 kon
Bronie:MAC-10
Opis: Posiada Zestaw Granatow oraz Defa.
2.Komandor
20 int
30 hp
15 wyt
10 kond
Bronie: MP5-Navy
Opis: Posiada Defa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Prosze o 2 klasy
Temat rozp. simek412, 13.08.2012 19:22
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.08.2012 19:22
#2
Napisano 14.08.2012 08:30
eliminator skompiluj sobie i git.
include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Eliminator";
new const opis[] = "Posiada defa oraz zestaw granatow";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Eliminator";
new const opis[] = "Posiada defa oraz zestaw granatow";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
#3
Napisano 14.08.2012 16:31
Łap
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych