Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Łączenie z bazą mysql


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yas

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2012 13:56

Mam taką funkcję:
public DeathMsg(id) {
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new hs = read_data(3)

if(is_user_connected(killer) && is_user_connected(victim) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)) {

}}


I chcę napisać do środka taki algorytm:
Jeżeli gracz zabije gracz'a to:
- połącz z bazą mysql
- Pobierz z bazy danych mysql za pomocą nicku zabójcy wartość X
- Dodaj do tej wartość wartość 0.05
- Wyświetl komunikat na ekranie zabójcy z wartością wartości X
- Zmień wartość w bazie danych.
- Pobierz z bazy danych mysql za pomocą nicku ofiary wartość X
- Odejmnij od tej wartości 0.06
- Sprawdź, czy wartość nie jest mniejsza niż 0.06, jeżeli mniejsza wyrzuć z serwera
- Zmień wartość w bazie danych.
- Wyświetl komunikat

Może mi ktoś wytłumaczyć jak to zrobić?

Użytkownik Yas edytował ten post 13.08.2012 13:57

  • +
  • -
  • 0

#2 fgsfds

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:65
Offline

Napisano 13.08.2012 23:12

Na twoim miejscu użyłbym SQLVault, jest to zaczepisty sposób na łatwe porozumiewanie się z bazą danych: http://forums.allied...ad.php?t=146849
Komunikat bym wyświetlał standardowym hudmessagem, a kicknąć możesz po prostu server_cmd("kick %i", id).
Jeśli ci to pasuje, mogę ci coś jutro sklekotać korzystając z SQLVault.
Może nawet artykuł na polski przetłumaczę dla innych :P
  • +
  • -
  • 0

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.08.2012 10:06

Na początek polecam poczytać tutki o sqlx ;)
http://forums.allied...ead.php?t=46779
http://forums.allied...ad.php?t=132686
http://amxx.pl/topic...czym-to-sie-je/
http://amxx.pl/topic...ienne-co-i-jak/
Jak je przeczytasz dokładnie nie powinieneś mieć problemów z zrobieniem takiego czegoś.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2012 10:11

Mam jeszcze pytanko. Jak wyciągnąć nick gracza np. victim?
  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.08.2012 10:15

Mam jeszcze pytanko. Jak wyciągnąć nick gracza np. victim?

new victim = read_data(2)
new g_Name[64]
get_user_name(victim,g_Name,charsmax(g_Name))
client_print(0,3,"Gracz %s zostal zabity",g_Name)

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#6 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2012 10:34

Tu odpowiedz:
http://amxx.pl/topic...ac-nick-gracza/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych