public DeathMsg(id) { new killer = read_data(1) new victim = read_data(2) new hs = read_data(3) if(is_user_connected(killer) && is_user_connected(victim) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)) { }}
I chcę napisać do środka taki algorytm:
Jeżeli gracz zabije gracz'a to:
- połącz z bazą mysql
- Pobierz z bazy danych mysql za pomocą nicku zabójcy wartość X
- Dodaj do tej wartość wartość 0.05
- Wyświetl komunikat na ekranie zabójcy z wartością wartości X
- Zmień wartość w bazie danych.
- Pobierz z bazy danych mysql za pomocą nicku ofiary wartość X
- Odejmnij od tej wartości 0.06
- Sprawdź, czy wartość nie jest mniejsza niż 0.06, jeżeli mniejsza wyrzuć z serwera
- Zmień wartość w bazie danych.
- Wyświetl komunikat
Może mi ktoś wytłumaczyć jak to zrobić?
Użytkownik Yas edytował ten post 13.08.2012 13:57