Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 13.08.2012 13:16
Opis: Posiada 4 miny, auto - pompę i 1/4 z niej
Flaga: admin_level_a
#2
Napisano 13.08.2012 13:21
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]Fanatyk";
new const opis[] = "Posiada 4 miny, auto - pompę i 1/4 z niej";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Pineksio");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Fanatyk] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik Pineksio. edytował ten post 13.08.2012 13:21
Zapraszam Serwer Surf_Ski_2 + EXPMod + Respawn
![]()
IP: 31.186.82.99:27704
#3
Napisano 13.08.2012 15:13
#4
Napisano 13.08.2012 17:32
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "[PREMIUM]Fanatyk";
new const opis[] = "Posiada 4 miny, auto - pompę i 1/4 z niej";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Diablo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Fanatyk] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = 4;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 4;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
if(damagebits & DMG_BULLET && get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik diablo9816 edytował ten post 13.08.2012 17:34
recenzje gier: http://forum.freeware.info.pl/gry
#5
Napisano 13.08.2012 17:40
Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

#6
Napisano 13.08.2012 18:05
#7
Napisano 13.08.2012 20:10
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



codclass_Fanatyk.amxx






