Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] Prośba o klasę vol.4

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkPampers

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 13.08.2012 13:16

Nazwa: [PREMIUM]Fanatyk
Opis: Posiada 4 miny, auto - pompę i 1/4 z niej

Flaga: admin_level_a
  • +
  • -
  • 0

#2 Pineksio.

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.08.2012 13:21

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "[PREMIUM]Fanatyk";
new const opis[] = "Posiada 4 miny, auto - pompę i 1/4 z niej";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Pineksio");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Fanatyk] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}


Użytkownik Pineksio. edytował ten post 13.08.2012 13:21

Zapraszam Serwer Surf_Ski_2 + EXPMod + Respawn

b_350_20_FDFDFD_FDFDFD_000000_FDFDFD.png

IP: 31.186.82.99:27704

 

 


#3 DarkPampers

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 13.08.2012 15:13

Chciałem żeby klasa miała 1/4 z auto pompy a nie z all broni
  • +
  • -
  • 0

#4 diablo9816

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 13.08.2012 17:32


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

	  

new const nazwa[]   = "[PREMIUM]Fanatyk";

new const opis[]	= "Posiada 4 miny, auto - pompę i 1/4 z niej";

new const bronie	= (1<<CSW_G3SG1);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

  

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"



new sprite_blast_miny;

new ilosc_min_gracza[33];



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "Diablo");



	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");



	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");



	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);



  

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}



public plugin_precache()

{



	precache_model(modelMiny);

	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");



}



public client_disconnect(id)

{



	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");

	while(entMiny > 0)

	{

		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)

			remove_entity(entMiny);

		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

	}



}



public cod_class_enabled(id)

{

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))

	{

		client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Fanatyk] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

		return COD_STOP;

	}



	ilosc_min_gracza[id] = 4;

	ma_klase[id] = true;

  

	return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	ma_klase[id] = false;



}



public cod_class_skill_used(id)

{

	  

	if (!ilosc_min_gracza[id])

	{

		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");

	}

	else

	{



		ilosc_min_gracza[id]--;



		new Float:origin[3];

		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);



		new ent = create_entity("info_target");

		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");

		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);

		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

		entity_set_origin(ent, origin);

		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);



		entity_set_model(ent, modelMiny);

		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});



		drop_to_floor(ent);



		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);

	}

}



public fwSpawn_Miny(id)

{

	if(is_user_alive(id))

		ilosc_min_gracza[id] = 4;

}



public DotykMiny(ent, id)

{

	if(!is_valid_ent(ent))

		return;



	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

	{

		new Float:fOrigin[3];

		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



		new iOrigin[3];

		for(new i=0;i<3;i++)

			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

		write_byte(TE_EXPLOSION);

		write_coord(iOrigin[0]);

		write_coord(iOrigin[1]);

		write_coord(iOrigin[2]);

		write_short(sprite_blast_miny);

		write_byte(32);

		write_byte(20);

		write_byte(0);

		message_end();



		new entlist[33];

		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);



		for (new i=0; i < numfound; i++)

		{

			new pid = entlist[i];



			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

				continue;



			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));

		}

		remove_entity(ent);

	}

}



public NowaRunda_Miny()

{

	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");

	while(entMiny > 0)

	{

		remove_entity(entMiny);

		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

	}

}

if(damagebits & DMG_BULLET && get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && random_num(1,4) == 1)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



		return HAM_IGNORED;



	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));



	return HAM_HANDLED;

}


Użytkownik diablo9816 edytował ten post 13.08.2012 17:34

  • +
  • -
  • 0

#5 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 13.08.2012 17:40

Łap poprawnie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#6 DarkPampers

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 13.08.2012 18:05

dzieķuje

  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 13.08.2012 20:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych