Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam funkcji, GDY zostałeś zabity, gdy zabiłeś
#1
Napisano 13.08.2012 11:13
- Gdy zostałeś zabity
- Gdy zabiłeś
#2
Napisano 13.08.2012 11:17
#3
Napisano 13.08.2012 11:40
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); // Zabójca new victim=read_data(2); // Ofiara }
If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 13.08.2012 12:43
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
public DeathMsg(id) { new killer = read_data(1) // ten ktory zabil new victim = read_data(2) // ten ktory zginal new hs = read_data(3) // ten ktory zabil HS'em if(is_user_connected(killer) && is_user_connected(victim) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)) { // sprawdza czy oboje są połączeni, oraz czy nie zabiles gracza z tego samego team'u cs_get_user_money(victim) < 15701 ? cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer)+300) : cs_set_user_money(killer, 16000) cs_get_user_money(victim) > 149 ? cs_set_user_money(victim, cs_get_user_money(victim)-150) : cs_set_user_money(victim, 0) // 1 linia : daje zabójcy 300 dolarow, jesli ma np 15800 to ustawi mu na 16000 (gdyz wiecej teoretycznie miec nie mozna) // 2 linia : odbiera ofierze 150$, ale jesli tylu nie ma to ustawia mu na 0 (gdyz ujemnej liczby teoretycznie miec nie mozna) } }
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 13.08.2012 13:07
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")Bądź csx, http://amxx.pl/dokum...04/client_death
Użytkownik radim edytował ten post 13.08.2012 13:08
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#6
Napisano 13.08.2012 13:11
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Napisano 13.08.2012 13:45
#8 Gość_21977_*
Napisano 13.08.2012 19:07
speedkill Ci dobrze napisał, a z przykładem to np..
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");public DeathMsg(id) { new killer = read_data(1) // ten ktory zabil new victim = read_data(2) // ten ktory zginal new hs = read_data(3) // ten ktory zabil HS'em if(is_user_connected(killer) && is_user_connected(victim) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)) { // sprawdza czy oboje są połączeni, oraz czy nie zabiles gracza z tego samego team'u cs_get_user_money(victim) < 15701 ? cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer)+300) : cs_set_user_money(killer, 16000) cs_get_user_money(victim) > 149 ? cs_set_user_money(victim, cs_get_user_money(victim)-150) : cs_set_user_money(victim, 0) // 1 linia : daje zabójcy 300 dolarow, jesli ma np 15800 to ustawi mu na 16000 (gdyz wiecej teoretycznie miec nie mozna) // 2 linia : odbiera ofierze 150$, ale jesli tylu nie ma to ustawia mu na 0 (gdyz ujemnej liczby teoretycznie miec nie mozna) } }
cs_get_user_money(victim) < 15701Powinno być killer, taka drobna pomyłka.
BTW. Limit 1600$ jest na twardo ustalony przez grę (hardcoded), lecz istnieje możliwość obejścia tych limitów,
np. instalując plugin Server Cvars Unlocker, który pozwala na zmianę limitu pieniędzy
z 16000 na 2147483583, choć na HUDzie widoczne może być co najwyżej 999999$.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych