Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka Klas


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 13.08.2012 11:08

Medyk
inta 20
zdrowie 20
wytrzymałość 20
kondycja 15
bronie sg552
Opis
Posiada 2 apteczki oraz moze wskrzeszac umarlych (klawiszem z)

Navi
inta 10
zdrowie 0
wytrzymałość 0
kondycja 50
bronie xm1014
opis
Ma 1/6 szansy po zabujstwie wroga na kradziez jego ubrania


Za każdą klasę leci +
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 13.08.2012 11:12

Niestety nie da się klawiszem Z dac wskrzeszenia

Łap moją wersję, klawiszem Z zmieniasz między rozdawaniem apteczek a wskrzeszeniem (po wyborze klasy jest ładnie opisane)

Załączony plik  codclass_medyk.sma   5,49 KB  9 Ilość pobrań
  codclass_medyk.amxx
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 13.08.2012 11:59

Dzięki łap plus teraz navi

Nie działa medyk
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 diablo9816

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 13.08.2012 20:19


#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#include <engine>



native cod_add_wskrzes(id, ile)



new sprite_white;

new ilosc_apteczek_gracza[33];



new const nazwa[] = "Medyk";

new const opis[] = "Posiada 5 apteczek oraz bron mp5";

new const bronie = 1<<CSW_SG552;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 15;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

   

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

   

    register_think("medkit","MedkitThink");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}



public plugin_precache()

{

    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");

    precache_model("models/w_medkit.mdl");

}



public cod_class_enabled(id)

{

    ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;

    cod_add_wskrzes(id, 1)

    ma_klase[id] = true

}



public cod_class_disabled(id)

{

    cod_add_wskrzes(id, 0)

    ma_klase[id] = false

}



public cod_class_skill_used(id)

{

    if (!ilosc_apteczek_gracza[id])

    {

        client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

       

    ilosc_apteczek_gracza[id]--;

   

    new Float:origin[3];

    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

   

    new ent = create_entity("info_target");

    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");

    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);

    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);

    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);

    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);

   

   

    entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");

    set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;

    drop_to_floor(ent);

   

    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

   

    return PLUGIN_CONTINUE;

}



public MedkitThink(ent)

{

    if(!is_valid_ent(ent))

        return PLUGIN_CONTINUE;

   

    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

    new dist = 300;

    new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);



    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)

    {       

        new Float:forigin[3];

        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

       

        new entlist[33];

        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

       

        for (new i=0; i < numfound; i++)

        {       

            new pid = entlist[i];

           

            if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))

                continue;

           

            new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);

            new zdrowie = get_user_health(pid);

            new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;

            if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);   

        }

       

        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);

        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

       

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

   

    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))

    {

        remove_entity(ent);

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

   

    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())

        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

       

    new Float:forigin[3];

    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

                   

    new iOrigin[3];

    for(new i=0;i<3;i++)

        iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

       

    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );

    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );

    write_coord( iOrigin[0] );

    write_coord( iOrigin[1] );

    write_coord( iOrigin[2] );

    write_coord( iOrigin[0] );

    write_coord( iOrigin[1] + dist );

    write_coord( iOrigin[2] + dist );

    write_short( sprite_white );

    write_byte( 0 ); // startframe

    write_byte( 0 ); // framerate

    write_byte( 10 ); // life

    write_byte( 10 ); // width

    write_byte( 255 ); // noise

    write_byte( 255 ); // r, g, b

    write_byte( 100 );// r, g, b

    write_byte( 100 ); // r, g, b

    write_byte( 128 ); // brightness

    write_byte( 0 ); // speed

    message_end();

   

    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);

    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

   

    return PLUGIN_CONTINUE;

}



public client_disconnect(id)

{

    new ent = -1

    while((ent = find_ent_by_class(ent, "medkit")))

    {

        if(entity_get_int(ent, EV_ENT_owner) == id)

            remove_entity(ent);

    }

}



public Spawn(id)

{

    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))

        return PLUGIN_CONTINUE;



    if(ma_klase[id])

    {

        cod_add_wskrzes(id, 1)

        ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;

    }

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1

#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 13.08.2012 20:35

Dzięki a teraz navi chociaż ten medyk nie zgadza się z opisem
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#6 diablo9816

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 13.08.2012 20:41

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
native cod_add_wskrzes(id, ile)
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada 2 apteczek oraz bron mp5";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
		register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
  
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
		register_think("medkit","MedkitThink");
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
		sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
		precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
		cod_add_wskrzes(id, 1)
		ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
		cod_add_wskrzes(id, 0)
		ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
		if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
		{
				client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		  
		ilosc_apteczek_gracza[id]--;
  
		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  
		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
  
  
		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )   ;
		drop_to_floor(ent);
  
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
  
		return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
		if(!is_valid_ent(ent))
				return PLUGIN_CONTINUE;
  
		new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
		new dist = 300;
		new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
		if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
		{		
				new Float:forigin[3];
				entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
		  
				new entlist[33];
				new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
		  
				for (new i=0; i < numfound; i++)
				{		
						new pid = entlist[i];
				  
						if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
								continue;
				  
						new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
						new zdrowie = get_user_health(pid);
						new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
						if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);  
				}
		  
				entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
				entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
		  
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
  
		if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
		{
				remove_entity(ent);
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
  
		if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
				set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
		  
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
								  
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
				iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
		  
		message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
		write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
		write_coord( iOrigin[0] );
		write_coord( iOrigin[1] );
		write_coord( iOrigin[2] );
		write_coord( iOrigin[0] );
		write_coord( iOrigin[1] + dist );
		write_coord( iOrigin[2] + dist );
		write_short( sprite_white );
		write_byte( 0 ); // startframe
		write_byte( 0 ); // framerate
		write_byte( 10 ); // life
		write_byte( 10 ); // width
		write_byte( 255 ); // noise
		write_byte( 255 ); // r, g, b
		write_byte( 100 );// r, g, b
		write_byte( 100 ); // r, g, b
		write_byte( 128 ); // brightness
		write_byte( 0 ); // speed
		message_end();
  
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
  
		return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id)
{
		new ent = -1
		while((ent = find_ent_by_class(ent, "medkit")))
		{
				if(entity_get_int(ent, EV_ENT_owner) == id)
						remove_entity(ent);
		}
}
public Spawn(id)
{
		if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
				return PLUGIN_CONTINUE;
		if(ma_klase[id])
		{
				cod_add_wskrzes(id, 1)
				ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
		}
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

Już sie zgadza :D <ciach>
Ojciec Dyrektor (13.08.2012 21:21):
Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.

  • +
  • -
  • 0

#7 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 13.08.2012 21:11

Jeszcze navi
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych