←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
HP pod dosw itp

Zablokowany

shoote - zdjęcie shoote 12.08.2012

Siemano, jak zrobić zeby pokazywalo mi HP tam gdzie jest klasa, dosw, perk i na samym dole [Zycie : 100] ?

I system monet tak samo, żeby pokazywało mi monety pod tym.


I przy okazji ma ktoś jakiś sklep z monetami i dolarami?
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 12.08.2012

Daj public'a z silnika nam

public PokazInformacje(id)


A w systemie monet

w linijce

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);


Usuwaj po kolei po jednym

^n
i sprawdź kiedy bd dokład pod tamtymi :D
Odpowiedz

Lokiec :x - zdjęcie Lokiec :x 12.08.2012

ja mam sklep z monetami i dolarami jak chcesz pisz na gg 43377853 to sie dogadamy ; pp
Odpowiedz

shoote - zdjęcie shoote 12.08.2012

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

A masz jakiś sklep z dolarami i monetami? :P
Użytkownik shoote edytował ten post 12.08.2012 20:49
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 12.08.2012

Zamień na

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id)
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nHP : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[HP : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]],hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


A w sprawie sklepu Pisz gg 11655401. To może coś ci napiszę :)
Odpowiedz

shoote - zdjęcie shoote 12.08.2012

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



QTM_CodMod.sma(1005) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"

QTM_CodMod.sma(1246) : error 017: undefined symbol "hp"

QTM_CodMod.sma(1246) : error 088: number of arguments does not match definition

QTM_CodMod.sma(1658) : warning 217: loose indentation

QTM_CodMod.sma(1725) : warning 217: loose indentation



2 Errors.

Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 12.08.2012

zamień na

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nHP : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id)

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[HP : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]],hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

shoote - zdjęcie shoote 12.08.2012

Dalej error :/

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(1005) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(1236) : error 017: undefined symbol "hp"
QTM_CodMod.sma(1236) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(1244) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1246) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1657) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1724) : warning 217: loose indentation

2 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
 
Odpowiedz

shoote - zdjęcie shoote 14.08.2012

a samo HP jak?
Odpowiedz

  • +
  • -
Raen - zdjęcie Raen 16.08.2012

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(target)
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nHP : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id)

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[HP : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]],hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


System monet + komendy admina: http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

Sklep jeśli chcesz to zobacz na ten co mam u siebie na serwerze, mogę go odsprzedać. IP w podpisie.

PS.
QTM_CodMod.sma(1005) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
Pewnie zmieniałeś dodawanie statystyk inne, w rozdawaniu statystyk (bodajże public PrzydzielPunkty_Handler) znajdź new limit_poziomu i coś tam dalej nie pamiętam bo nie mam silnika otwartego, zaznacz i usuń i powinno zniknąć.
Użytkownik Raen edytował ten post 16.08.2012 10:29
Odpowiedz

Gość_21977_* 27.09.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany