Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyłaczenie Huda?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 12.08.2012 18:59

Witam, jak w tej funkcji wywołać, ze jak np. jest restart rundy zrobiony przez jakiegoś admina to żeby hud się wyłączył?

public Game_Restart(){

new iRTime=60;
for(new i=1;i<33;i++)
gbPlay[i]=true;

new param[1];
param[0]=iRTime;
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);

}
public CountDown(param[1]){
new iNow=param[0]--;

switch(iNow){
case 0:{
new param[1];
param[0]=0;
}
case 1:{
client_cmd(0,"speak one");
}
case 2:{
client_cmd(0,"speak two");
}
case 3:{
client_cmd(0,"speak three");
}
}
if(iNow>=1)
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^nRESTART ZA: %2d:%02d ^n==================",iNow/60,iNow%60)
}

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 12.08.2012 19:02

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 fgsfds

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:65
Offline

Napisano 13.08.2012 00:32

Chyba możesz użyć tego eventu:
Dołączona grafika
W plugin_init():
MsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon")


A później wywołujesz sobie:
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, MsgHideWeapon, _, id);
write_byte((1 << 3 | 1 << 5 | 1 << 6));
message_end();

Ten kod wyłączy radar, ilość HP, armoru, celownik i kasę.
Można to zastąpić też "1 << 2" co powinno usunąć calutki HUD.
Oczywiście "id" jest identyfikatorem gracza, więc możliwe, że musisz zrobić pętlę dla odpalenia dla każdego gracza.
Możliwe też, że da się to zrobić korzystając z MSG_ALL, i id = 0.
Mam nadzieję, że o wyłączenie TAKIEGO HUD'a ci chodziło.
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.08.2012 05:42

Można też wysłać prosty MESSAGE_BROADCAST, mamy wtedy wysłane nie dość, że do wszystkich, to unreliable, czyli odporny na crashe kosztem ew. możliwości nie dotarcia wiadomości do gracza, a to chyba lepsze, niż crash :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych