Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stworzenie paczki pod nogami zabitego gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 12.08.2012 15:48

Witam, mam fajny pomysł na plugin do Coda lecz mam problem właśnie ze stworzeniem paczki pod nogami zabitego gracza. Chodzi mi o taką paczkę jak Cypis dodał do swojego KS, ten sam model tylko że nie spada z nieba tylko pojawia się pod nogami zabitego gracza.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.08.2012 18:05

    new Float:origin[3];
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "NAZWA BYTU");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_model(ent, "models/CodMod/nazwa_modelu.mdl");
drop_to_floor(ent);


kod wlepiasz tam gdzie ma stworzyc skrzynke
Zmien classname oraz model skrzyni + precachuj ten model
  • +
  • -
  • 1

#3 Raen

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 13.08.2012 14:01

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new vid = read_data(2) // ofiara

if(!is_user_connected(kid) || !is_user_alive(kid))
return;

new Float:origin[3];
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "paczka");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, vid);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_get_vector(vid, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_model(ent, "model_paczki");
drop_to_floor(ent);
switch(random(4))
{
case 0:
{
new zycie = get_user_health(kid);
new nowe_hp = get_pcvar_num(cod_hp_paczka);
new nowe_zycie = zycie+nowe_hp
set_user_health(kid, nowe_zycie);
ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01HP", nowe_zycie);
}
case 1:
{
new CsArmorType:ArmorType
new armor = cs_get_user_armor(kid, ArmorType)
new armor_n = get_pcvar_num(cod_armor_paczka);
new nowy_armor = armor+armor_n
cs_set_user_armor(kid, nowy_armor, CS_ARMOR_VESTHELM)
ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Armoru", nowy_armor);
}
case 2:
{
if(hs == 0)
{
new exp = cod_get_user_xp(kid);
new losowy = random_num(cod_min_exp_paczka, cod_max_exp_paczka);
cod_set_user_xp(kid, exp+losowy)
ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Expa", losowy);
}
else if(hs == 1)
{
new exp = cod_get_user_xp(kid);
new losowy = random_num(cod_min_exp_paczka_hs, cod_max_exp_paczka_hs);
cod_set_user_xp(kid, exp+losowy)
ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Expa", losowy);
}
}
case 3:
{
new monety = cod_get_user_coins(kid);
new nowe_monety = random_num(cod_min_monet_paczka, cod_max_monet_paczka);
new monety_n = monety+nowe_monety
cod_set_user_coins(kid, monety_n);
ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Monet", monety_n);
}
}
}

Czy ten kod jest poprawny? Bo gdy kogoś zabiję to wyskakuje "Server shuting down" :D
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.08.2012 19:17

entity_get_vector(vid, EV_VEC_origin, origin);
Nie sprawdzasz nigdzie, czy vid (ofiara) jest w ogóle na serwerze, a mimo to pobierasz od niej położenie.
Pytanie podstawowe: czy precache`ujesz "model_paczki"?

#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.08.2012 20:05

model podaj np. tak : "models/QTM_CodMod/paczka.mdl"
a jak juz jest w cstrike, to dodaj chociaz rozszerzenie pliku
  • +
  • -
  • 1

#6 Raen

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 13.08.2012 20:12

model mam, pobiera się ustawiony jest.
new const model_paczki[]="models/cod_carepackage.mdl"

Teraz mam trochę inny kod, jednakże nie chciałbym go udostępniać.
Proszę o zamknięcie tematu :)
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.08.2012 20:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych