#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "(PREMIUM) Wirus"; new const opis[] = "ma 1 hp, jest calkowicie niewidoczny i zwiekszona grawitacje."; new const bronie = (1<<CSW_USP); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 1; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_event("Health", "Health", "be") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[(PREMIUM) Wirus] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 690.0/800.0); give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; set_user_health(id, 1); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 690.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public Health(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); } }Mógłby ktoś ją dla mnie naprawić i napisać, gdzie zrobiłem błąd?

Pozdrawiam.