Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

edycja huda


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 M@tes

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 11.08.2012 12:34

Edytowałem hud, ten który, gdy jesteśmy martwi i paczymy na kogoś i wystąpiły takie błędy przy kompilacji


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(454) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(456) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1030) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(1253) : error 017: undefined symbol "name"
QTM_CodMod.sma(1253) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1253) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1253) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1253) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1253) : error 017: undefined symbol "int"
QTM_CodMod.sma(1253) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1253) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Chodzi mi o 1253 linijkę, a to jest mój hud i pytanie brzmi co muszę poprawić.

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nHP : %d^nInteligencja : %d^nZdrowie : %s^nWytrzymalosc : %s^nKondycja : %s", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target), int, zdrowie, wytrz, kond );
  return PLUGIN_CONTINUE;

Użytkownik M@tes edytował ten post 11.08.2012 12:34


#2 M@tes

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.08.2012 18:25

ref

#3 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 12.08.2012 18:34

Zamień na
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nHP : %d^nInteligencja : %d^nZdrowie : %s^nWytrzymalosc : %s^nKondycja : %s", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target), int, zdrowie, wytrz, kond );
return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 M@tes

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.08.2012 19:15

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(454) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(456) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1030) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(1253) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1255) : error 017: undefined symbol "int"
QTM_CodMod.sma(1257) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1257) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1258) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "fProcent"
QTM_CodMod.sma(1264) : warning 213: tag mismatch

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).


Z int coś nie tak

#5 M@tes

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 13.08.2012 20:41

ref

#6 eragon1122

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:31
  • Imię:karol
Offline

Napisano 13.08.2012 21:23

wrzuć tu silnik cały...
  • +
  • -
  • 0

Moja pierwsza paczka CodMod 4001lvl,frakcje,19 klas zwykłych,2 klasy premium, 53 perki!!!

http://amxx.pl/topic...1lvl-by-eragon/


Zapraszam do oglądnięcia filmiku!!!

http://www.youtube.com/watch?v=FQOTC2NdFdk


#7 Szakal_

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:kocikowa
Offline

Napisano 13.08.2012 21:39


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new name[33]
		get_user_name(id,name,32)
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]",name ,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Podmień tylko to powinno działać .
Jak nie to wstaw SMA

Użytkownik Szakal_ edytował ten post 13.08.2012 21:40


#8 M@tes

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 14.08.2012 10:19

Co ty mi w ogóle pokazujesz? :D Popatrz do 1 postu, chcę dodać informacje o statystykach do huda, lecz się nie kompiluje..

#9 eragon1122

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:31
  • Imię:karol
Offline

Napisano 14.08.2012 17:22

wyślij mi na PWcały silnik to Ci skompiluje...
  • +
  • -
  • 0

Moja pierwsza paczka CodMod 4001lvl,frakcje,19 klas zwykłych,2 klasy premium, 53 perki!!!

http://amxx.pl/topic...1lvl-by-eragon/


Zapraszam do oglądnięcia filmiku!!!

http://www.youtube.com/watch?v=FQOTC2NdFdk


#10 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 16.08.2012 10:52

new name[64];
get_user_name(target, name, 63);
new hp = get_user_health(target);

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick Gracza : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZycie Gracza : %d^n^nInteligencja : %d^nKondycja : %d^nZdrowie : %d^nWytrzymalosc : %d", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;


proszę.
  • +
  • -
  • 1

angel-little.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych