Jak zwykle przybywam z problemem
Chciałbym się zapytać, jak zrobić aby wyświetlało na jaki serwer wyszedł gracz?
Chodzi mi o to, że jak grasz Julek wpisze /serwery i wybierze serwer deathrun i w czacie żeby pisało: Gracz Julek poszedł na serwer deathrun
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Menu Serwerow","1.0","???") register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu") register_clcmd("say /serwery","AwesomeMenu") register_clcmd("say /server","AwesomeMenu") register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu") } public AwesomeMenu(id) { new menu = menu_create("Menu serwerow!:", "menu_handler") menu_additem(menu, "PzB [TP] (Sloty:18)", "1", 0) menu_additem(menu, "PzB [FFA] (Sloty:24)", "2", 0) menu_additem(menu, "PzB [DeathRun] (Sloty:20)", "3", 0) menu_additem(menu, "PzB [ZombieMod] (Sloty:28)", "4", 0) menu_additem(menu, "PzB [ZombieMod #2] (Sloty:20)", "5", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED } new data[8], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,7, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ client_cmd(id, "connect 195.248.241.170:27038") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ client_cmd(id, "connect 195.248.241.173:27029") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ client_cmd(id, "connect 195.248.241.172:27024") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ client_cmd(id, "connect 195.248.241.172:27060") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 5:{ client_cmd(id, "connect 195.248.241.171:27024") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Myślałem coś nad:
case 2:{ client_cmd(id, "connect 123.123.123.321:123123") client_print(0,print_chat,"Grasz %s wyszedł na serwer DeathRun"); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }