Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Edycja pluginu autorespawn

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 diVerS

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.08.2012 19:34

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
}
public Killed(id)
{
set_task(0.3, "Respawn", id);
}
public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
Chodzi mi o przerobienie pluginu, aby respił ludzi którzy nie żyją, musieliby oni wpisać /respawn lub /start i by ich respiło.
Dziękuje :)
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.08.2012 19:49

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "Auto Respawn"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "hiroshima"



public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say /respawn","Respawn")

	register_clcmd("say /start","Respawn")

}

public Respawn(id)

{

	if(!is_user_alive(id))

		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)

}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 diVerS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.08.2012 20:00

Przepraszam, zapomniałem dodać, a nie mogę edytować postu.
Czy będą oni się również respili jak spadną ?.
Gracze, którzy w trakcie rundy wejdą na serwer, są martwi i nie mogą się zrespić, trzeba zrestartować rundę, lub zabić TT.
Chodzi aby normalnie respiło wszystkich jak padną, ale gdy martwy gracz wpisze /respawn lub /start respiło ich.
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.08.2012 20:02

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "Auto Respawn"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "hiroshima"



public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say /respawn","Respawn")

	register_clcmd("say /start","Respawn")

	RegisterHam(Ham_Killed,"player","Killed", 1)

}

public Killed(id)

	set_task(0.3, "Respawn", id)

	

public Respawn(id)

{

	if(!is_user_alive(id))

		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)

}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 diVerS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.08.2012 20:12

O to mi chodziło. Dziękuję bardzo.
Temat można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 10.08.2012 20:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych