Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o zmiane na klase Premium.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sikora1910

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.08.2012 18:46

Chciałbym żebyście tą klase zmienili na premke bo mi nie wychodzi :) Oczywiście polecą ++

Jest problem nie moge dodać załącznika kod sma chyba wystarczy nawet skompilować nie moge ://

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define CZAS_GODMOD 3
new const nazwa[] = "Zloty wojownik";
new const opis[] = "Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10Dmg ";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
		 ma_klase[id] = true;
		 ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
		 ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
		 if(!is_user_alive(id))
		   return;
	   
		 if(wykorzystal[id])
		 {
		   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
		   return;
		 }
 
		 wykorzystal[id] = true;
 
		 set_user_godmode(id, 1);
		 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
		 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
 
		 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
		 write_short(CZAS_GODMOD)
		 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
		 if(!is_user_connected(id)) return;
 
		 set_user_godmode(id, 0);
		 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
		 wykorzystal[id] = false;

public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl");
	    precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);
	    if(ma_klase[id])
	    {
			    if(weapon == CSW_AK47)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl")
			    }
	    }
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED
	    if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl"))
			    return FMRES_IGNORED;
	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])
			    return FMRES_IGNORED;
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_ak47.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


Użytkownik Sikora1910 edytował ten post 10.08.2012 18:52

  • +
  • -
  • 0

#2 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 10.08.2012 18:49

A może daj sma klasy?

i na jaką flagę ?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.08.2012 18:50

Daj klase ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#4 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 10.08.2012 18:55

Admin Lvl H łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#5 Sikora1910

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.08.2012 18:58

Klase i sma macie :) na flage H

Dzięki łap +
  • +
  • -
  • 0

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.08.2012 19:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych