/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Grabarz";
new const opis[] = "zwiekszone obrazenia z XM1014, ma 1 pulapke ktora zakopuje wrogow.";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new ilosc_pulapek_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("trap", "player", "DotykPulapki");
}
public plugin_precache()
precache_model(model);
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_pulapek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie pulapki!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_pulapek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "trap");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykPulapki(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
fOrigin[2] -= 30.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
set_task(30.0, "Odkop", id);
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
ilosc_pulapek_gracza[id] = 1;
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "trap");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "trap");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "trap");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "trap");
}
}
public Odkop(id)
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
fOrigin[2] += 30.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.08.2012 19:10
tu daje sma nie kompiluje się
#2
Napisano 09.08.2012 19:14
1 prosty błąd
łap
łap
Załączone pliki
#4
Napisano 09.08.2012 19:17
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
}
na
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
ma_klase[id] = false;
}
na
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
#5
Napisano 09.08.2012 19:51
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych