Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Poprawa klasy grabarz

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.08.2012 19:10

tu daje sma nie kompiluje się

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>


new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Grabarz";
new const opis[] = "zwiekszone obrazenia z XM1014, ma 1 pulapke ktora zakopuje wrogow.";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new ilosc_pulapek_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_touch("trap", "player", "DotykPulapki");
}

public plugin_precache()
precache_model(model);

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_pulapek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie pulapki!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_pulapek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "trap");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykPulapki(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
fOrigin[2] -= 30.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
set_task(30.0, "Odkop", id);

remove_entity(ent);
}
}

public ResetHUD(id)
ilosc_pulapek_gracza[id] = 1;

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "trap");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "trap");
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "trap");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "trap");
}
}

public Odkop(id)
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
fOrigin[2] += 30.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
}

  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#2 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 09.08.2012 19:14

1 prosty błąd

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#3 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.08.2012 19:15

Dzięki możesz mi to wytłumaczyć ?
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#4 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 09.08.2012 19:17

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
}

na

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase
[id] = false;
}
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 09.08.2012 19:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych