Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
Przechodząc do rzeczy, revEmu to dzieło naszych przyjaciół zza granicy, dzieło, dość stare, ale nadal rozwijane i przede wszystkim skuteczne. Program o który mówimy ma na celu emulowanie graczom NonSteam działanie programu Steam, a tym samym generowanie SteamID na podstawie HardwareID. Bezpośrednim następstwem jest fakt że każdy NonSteam z zainstalowanym revEmu posiada własny INDYWIDUALNY i NIEZMIENNY identyfikator, nie zależnie od tego czy posiada zmienne IP, czy też nie. Gracz nie ma możliwości zmiany wygenerowanego SteamID i na każdym serwerze z którym się on łączy jest ono takie samo.
Co zrobić by dla gracza NonSteam SteamID zostało wygenerowane? Taki gracz musi pobrać revEmu, oraz odpowiednio spreparować skrót odnoszący się do Counter-Strike. W tym celu powstał plugin, który należy zainstalować na serwerze, przy każdym wejściu gracza będzie on sprawdzał czy gracz NonSteam posiada już revEmu, w wypadku gdyby go nie posiadał, by móc dalej grać na serwerze zostanie zmuszony do downloadu i instalacji programu.
Pobieramy więc plugin: revEmu_plugin.rar62,05 KB1425 Ilość pobrań
- instalacja standardowa, przerobiona wersja multilang, więc plik txt ląduje w folderze addons/amxmodx/data/lang. Interesują Was dwa cvary:
amx_revtime "2" - odpowiedzialny za czas (w minutach), w ciągu którego gracz NonSteam bez revEmu będzie dostawał komunikat że musi zainstalować modyfikacje, by nadal grać
amx_revpage "http://portek.net.pl...mu/revemu.html" - odpowiedzialny za wyświetlenie graczowi odpowiedniego komunikatu w MOTD, obecnie pliki są na moim serwerze, dobrze było by jednak gdyby każdy wrzucił sobie pliki zawarte w archiwum powyżej w folderze www na swój serwer i podał dokładny link doń w tym cvarze
Po upływie ustalonego czasu gracz zobaczy okno MOTD z TĄ zawartością, oraz zobaczy link do bezpośredniego pobrania przygotowanego przeze mnie instalatora revEmu.
Instalator został sprawdzony przez serwis VirusTotal i możecie być w 101% pewni że jest on wolny od jakichkolwiek zagrożeń, expliotów, backdorów i innych tego typu przygód - dwa komunikaty o "wirusie" to efekt kompresji plików z wykorzystaniem metody LZMA.
Sam instalator dostępny jest do pobrania z poziomu mojego konta dropbox, jak również udostępniam go do pobrania bezpośrednio z tego tematu: revEmu.rar4,87 MB1777 Ilość pobrań
Suma kontrolna: md5sum.txt376 bajtów503 Ilość pobrań
Wersja instalacyjna ma tę przewagę nad wersją do instalacji ręcznej iż wskazuje na domyślny folder w którym Counter-Strike 1.6 w wersji NS chce się zainstalować (C:\Program Files\Valve) - oczywiście jest to mój domysł, w przeciwnym wypadku gracz musi sam wskazać folder do którego instalował CS'a (folder w który jest plik hl.exe, folder cstrike itd.), kompresja plików którą zapewnia LZMA pozwoliła na prawie 50% utratę na wadze, więc gracz musi pobrać zaledwie 5Mb, a nie blisko 11.
revEmu można bez przeszkód instalować w połączeniu z każdym dostępnym w sieci patchem, więc gracze z patchem v23 i większymi nie będą mieli żadnego problemu z kompatybilnością. Po instalacji należy zmodyfikować skrót prowadzący do CS'a:
Klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonie Counter-Strike na pulpicie
Z listy wybieramy opcje "Właściwości"
W polu "Element docelowy" parametr "-nomaster" zastępujemy parametrem "-steam" - bez ""!
Przykładowy efekt zmian: C:\Program Files\Valve\hl.exe" -steam -game cstrike
Po instalacji i wykonaniu modyfikacji skrótu gracz NonSteam będzie widziany na serwerze jako pełnoprawny gracz Steam, posiadał będzie wygenerowany na podstawie HardwareID niezmienny SteamID. Jako że graczy Steam i tych z emulowanym Steamem ciężko na serwerze będzie rozpoznać proponuję wykonać małą modyfikację dodatkową ustawień dproto. W pliku dproto.cfg zmieniamy parametr RevEmu_Prefix1 np. na 4 (RevEmu_Prefix1 = 4;), po restarcie serwera, dzięki tej operacji gracz NonSteam będzie posiadał SteamID w postaci: STEAM_4_{WYGENEROWANY SID}.
Bzdety:
Spoiler
Gracze Steam nie muszą - NIE MOGĄ! - instalować revEmu!
Gdy po wejściu w Właściwości skrótu nie ma tam parametru -nomaster, należy po prostu dopisać tam -steam - tak jak na obrazku.
Nie odpowiadam za ułomność umysłową niektórych graczy. Instalator revEmu sprawdziłem na 2 systemach, jeden miał standardową ścieżkę instalacji gry, drugi zmienioną, w obu przypadkach po wskazaniu właściwej ścieżki instalacji (w drugiej wersji) wszystko przebiega pomyślnie, gra działa jak najbardziej poprawnie. W przypadku gdy gra nie chce się odpalić rzecz jest jasna: gracz źle zainstalował revEmu.
Zaznaczam jeszcze raz że instalator jest wolny od jakichkolwiek złośliwych programów czy skryptów, dwa błędy w VirusTotal są spowodowane kompresją plików, której zwyczajnie nie potrafią odtworzyć antywirusy.
revEmu nie powoduje żadnych efektów ubocznych, gracz jest nadal tym samym graczem, nadal posiada platformę NonSteam, jedyną różnicą jest fakt że posiada wygenerowany, unikalny identyfikator.
Jeszcze raz zalecam zmianę ustawień dproto (RevEmu_Prefix1 = 4;) w celu prostszej identyfikacji graczy NonSteam - choć nadal jest to rzecz opcjonalna.
Zaznaczam że instalator i cała reszta (wyłączając plugin, oraz system revEmu) to moje dzieło, udostępnione na licencji Creative Commons (CC BY-NC 3.0), której treść pełna, jak i skrócona dostępna jest pod adresem: http://creativecommo...s/by-nc/3.0/pl/
+ taki wielki że jeszcze takiego nie widziałeś
Obecnie posiadam serwer Only steam ale gdy postawie jakiegoś s/ns to wgrywam to i przynajmniej będzie (chyba) więcej graczy i spokój z ns'ami
Pisali o tym że ma to być w projekcie AMXX BanSystem ale jak podajesz to w takiej wersji to jestem zadowolony bo nie wiem kiedy wyjdzie ten projekt.
Dobrze że to wrzuciłeś
0
| CPU: I7-6700K @4.7GHz |Cooling: Corsair H110 |GPU: MSI GTX 1080 Gaming X |MOBO: Asus Maximus VIII Hero |RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |
| SSD: Samsung 840 Pro 128GB |SSD2: Samsung 840 Pro 256GB |PSU: Be Quiet L8 630W |Case: Gladius M40 |Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 | Headphones: HyperX HX Cloud Black | Display: Triple LG 24MP67VQ-P |
Publikujesz remEvu na licencji CC, niekompatybilnej z GPL (licencji AMXX) i do tego w wersji NC, która praktycznie uniemożliwia używanie remEvu przez niemal każdego.
Jaki jest w związku z tym sens publikowania remEvu na takiej, a nie innej licencji? A może to zwykła pomyłka, lub ja czegoś nie dostrzegłem?
Jaki jest w związku z tym sens publikowania remEvu na takiej, a nie innej licencji? A może to zwykła pomyłka, lub ja czegoś nie dostrzegłem?
Chodziło Ci raczej o SA i faktycznie jest to drobna pomyłka.
Czy HardwareID nie zmieni się jeśli pobawię się lista sprzętów na liście urządzeń systemowych ?
Spoofing istniał od dawna, zadaj sobie pytanie ile dzieci wie co to w ogóle oznacza. Twórcy nie udostępnili źródeł revEmu, nie piszą też o tym na jakiej podstawie generują SteamID.
Szkoda, że musi pobrać się plik każdemu graczowi. Na pewno zniechęci to graczy, ale przynajmniej będzie spokój od dzieci ns
Ja mam 28 lat. Gram na non steamie. Uważasz, że dzieci używają ns? Uważasz, że jak ktoś ma steam to jest lepszym graczem? Nie rozśmieszaj mnie poziomem swojego rozumowania. Żal mi się robi takich ludzi jak ty.
MarWit (14.12.2012 12:47):
A więc jeżeli masz ( przynajmniej, tak jak mówisz ) te 28 lat, powinieneś docenić pracę innych i zakupić oryginalny egzemplarz gry, a nie pobierać z internetu, patrz: zwyczajnie KRAŚĆ. Po drugie, Klakierowi mówiąc "dzieci ns" pewnie nie chodziło o wszystkich użytkowników NonSteam'a a jedynie o większą część jej posiadaczy grających na tzw. wspomagaczach.
sid mu sie generuje na zawsze ten sam po połączeniu
każdy NonSteam z zainstalowanym revEmu posiada własny INDYWIDUALNY i NIEZMIENNY identyfikator, nie zależnie od tego czy posiada zmienne IP, czy też nie. Gracz nie ma możliwości zmiany wygenerowanego SteamID i na każdym serwerze z którym się on łączy jest ono takie samo.