Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Nazwy preków znikają, zmieniają nazwę.

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 07.08.2012 21:53

Witam.
Spotkałem się na moim serwerze z dość dziwnym problemem. Nazwy perków znikają lub zmieniają nazwę na "ddddddddddd dddddd ddddddddddd". To z tym ddd... to na serio tak wygląda. Nie wiem czego to jest problem ani w czym on leży tak więc jeśli ktoś by chciał się podjąć pomocy to niech powie które .sma dać. Czy silnik czy perki czy co tam chce.

Znany jako oeN.


#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.08.2012 11:03

still nothing?

Znany jako oeN.


#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.08.2012 11:40

emmm

Znany jako oeN.


#4 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 15.08.2012 11:28

Ref

Znany jako oeN.


#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.08.2012 11:42

ref

Znany jako oeN.


#6 ` RPK . '

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:126
  • GG:
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.08.2012 11:45

zapewne blad w: PokazInformacje <pokaz ten public

#7 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.08.2012 17:28

PokazInformacje raczej tutaj nic nie ma z tym związanego. Prędzej Opis Perku.

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp2 = get_user_health(target);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "ueXplo.PL^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "ueXplo.PL^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public OpisPerku(id, perk, wartosc)
{
new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];
new losowa_wartosc[15];
if(wartosc > -1)
num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
else
format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);

format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);
replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);

new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\rPerk: \w%s.", nazwy_perkow[perk]);
format(opis, charsmax(opis), "\rOpis: \w%s.", opis_perku);
show_menu(id, 1023, opis);
}

Znany jako oeN.


#8 ` RPK . '

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:126
  • GG:
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.08.2012 19:56

tutaj jest wszystko tak jak byc powinno.

podmien public pokaz info na ten:

http://amxx.pl/wklej...34522972727309/

i powiedz czy dziala, ten ktory dalem jest z czystego cod'a

#9 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.08.2012 20:50

Widocznie kolego źle zrozumiałeś mój problem. To nie chodzi o nazwy w hud gdzie widzimy nasz Poziom, klase itp. Tylko ogólnie o nazwy perków. Po wpisaniu /perki wyskakuje nam lista wszystkich perków + opis tylko problem jest taki że nie którym perkom znika nazwa lub się zmienia.

Znany jako oeN.


#10 ` RPK . '

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:126
  • GG:
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.08.2012 22:43

daj caly kod tutaj lub na pw

#11 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.08.2012 10:21

Masz całe sma.

Ref

Nowe .sma

ref

Ref

Ref
Przynajmniej sobie posty nabije.

Ref

ref

Załączone pliki


Znany jako oeN.


#12 adamsons

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:wadex
Offline

Napisano 03.09.2012 13:47

Mamy to samo. Podejrzewam, że któryś plugin za tym stoi. Spróbuj usunąć wszystkie pluginy do liczby dwóch, a następnie zwiększać systematycznie ich ilość, po sprawdzeniu każdej umiejętności, tych, które masz aktualnie załadowane. W końcu trafisz na to co buguje, jeżeli nie trafisz, to znaczy, że chodzi o silnik. Daj znać jak Ci poszło :D
  • +
  • -
  • 0

#13 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.09.2012 17:13

Dopiero teraz sprawdziłem bo wcześniej nie miałem czasu.
No to tak:
Wyłączyłem wszystkie pluginy prócz Coda i zacząłem po kolei włączać - nic nie znalazłem.
Jeśli chodzi o silnik to co jest źle?

@ref

Ref
Dodam że to się dzieje dopiero gdy zostanie zabita pierwsza osoba od początku mapy. Na początku zawsze wszystko jest dobrze dopiero jak ktoś kogoś zabije to nazwy znikają.

Ref

Ref

Ref

Znany jako oeN.


#14 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.09.2012 17:50

Ref

Znany jako oeN.


#15 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 21.09.2012 15:24

No... Naprawdę nikt nie jest w stanie pomóc?
Może przyczyną jest to:
Zmiana (public OpisPerku) z:
client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku);

Na to:
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\rPerk: \w%s.^n\rOpis: \w%s.", nazwy_perkow[perk], opis_perku);
show_menu(id, 1023, opis);

Jest taka możliwość?

Znany jako oeN.


#16 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.09.2012 11:26

I jednak to było to.
Jak ktoś zrobił tak samo to rozwiązaniem jest zmiana tego na normalny client_print lub ColorChat.

Do zamknięcia.

Znany jako oeN.


#17 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.09.2012 03:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych