Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Nazwy preków znikają, zmieniają nazwę.
#1
Napisano 07.08.2012 21:53
Spotkałem się na moim serwerze z dość dziwnym problemem. Nazwy perków znikają lub zmieniają nazwę na "ddddddddddd dddddd ddddddddddd". To z tym ddd... to na serio tak wygląda. Nie wiem czego to jest problem ani w czym on leży tak więc jeśli ktoś by chciał się podjąć pomocy to niech powie które .sma dać. Czy silnik czy perki czy co tam chce.
Znany jako oeN.
#2
Napisano 10.08.2012 11:03
Znany jako oeN.
#3
Napisano 11.08.2012 11:40
Znany jako oeN.
#4
Napisano 15.08.2012 11:28
Znany jako oeN.
#5
Napisano 17.08.2012 11:42
Znany jako oeN.
#6
Napisano 17.08.2012 11:45
#7
Napisano 17.08.2012 17:28
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp2 = get_user_health(target);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "ueXplo.PL^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "ueXplo.PL^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OpisPerku(id, perk, wartosc)
{
new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];
new losowa_wartosc[15];
if(wartosc > -1)
num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
else
format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);
format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);
replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\rPerk: \w%s.", nazwy_perkow[perk]);
format(opis, charsmax(opis), "\rOpis: \w%s.", opis_perku);
show_menu(id, 1023, opis);
}
Znany jako oeN.
#8
Napisano 17.08.2012 19:56
podmien public pokaz info na ten:
http://amxx.pl/wklej...34522972727309/
i powiedz czy dziala, ten ktory dalem jest z czystego cod'a
#9
Napisano 17.08.2012 20:50
Znany jako oeN.
#10
Napisano 17.08.2012 22:43
#11
Napisano 18.08.2012 10:21
Ref
Nowe .sma
ref
Ref
Ref
Przynajmniej sobie posty nabije.
Ref
ref
Załączone pliki
Znany jako oeN.
#12
Napisano 03.09.2012 13:47

#13
Napisano 11.09.2012 17:13
No to tak:
Wyłączyłem wszystkie pluginy prócz Coda i zacząłem po kolei włączać - nic nie znalazłem.
Jeśli chodzi o silnik to co jest źle?
@ref
Ref
Dodam że to się dzieje dopiero gdy zostanie zabita pierwsza osoba od początku mapy. Na początku zawsze wszystko jest dobrze dopiero jak ktoś kogoś zabije to nazwy znikają.
Ref
Ref
Ref
Znany jako oeN.
#14
Napisano 19.09.2012 17:50
Znany jako oeN.
#15
Napisano 21.09.2012 15:24
Może przyczyną jest to:
Zmiana (public OpisPerku) z:
client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku);
Na to:
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\rPerk: \w%s.^n\rOpis: \w%s.", nazwy_perkow[perk], opis_perku);
show_menu(id, 1023, opis);
Jest taka możliwość?
Znany jako oeN.
#16
Napisano 22.09.2012 11:26
Jak ktoś zrobił tak samo to rozwiązaniem jest zmiana tego na normalny client_print lub ColorChat.
Do zamknięcia.
Znany jako oeN.
#17
Gość_21977_*
Napisano 27.09.2012 03:09
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych