Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Znikaja punkty


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.08.2012 20:26

Witam, mam problem z zapisem:

public plugin_init()

cvar_typ_zapisu				 =	 register_cvar("cod_savetype", "0");


public client_authorized(id)
{
UsunMonety(id);

get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);

typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 0:{
copy(identyfikator[id], 63, nazwa_gracza[id]);
get_user_authid(id, identyfikator[id], 63);
get_user_ip(id, identyfikator[id], 63);
}
case 1: copy(identyfikator[id], 63, nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator[id], 63);
case 3: get_user_ip(id, identyfikator[id], 63);
}

Wczytaj(id);
}


public Zapisz(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-monety", identyfikator[id]);
format(vaultdata, 255, "%d#", monety[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wczytaj(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-monety", identyfikator[id]);
format(vaultdata, 255, "%d#", monety[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new monetytemp[33];
parse(vaultdata, monetytemp, 32);

monety[id] = str_to_num(monetytemp);

return PLUGIN_CONTINUE
}


I co tu jest źle ze te monety znikają?

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 07.08.2012 20:26

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 07.08.2012 20:38

cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP

myślę że to może być to :)

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.08.2012 20:39

Arek, ja chce zapis na Nick/SteamID,IP
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.08.2012 21:13

Podmien te funkcje

public Zapisz(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-monety", identyfikator[id]);
format(vaultdata, 255, "%d", monety[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wczytaj(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-monety", identyfikator[id]);
format(vaultdata, 255, "%d", monety[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);

new monetytemp[33];
copy(monetytemp, charsmax(monetytemp), vaultdata);

monety[id] = str_to_num(monetytemp);

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.08.2012 21:17

a co dodałeś? I czy to bedzie dzialać :)
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.08.2012 21:27

czy zadziała to nie jestem pewien, a co zmieniłem sam zobacz
  • +
  • -
  • 1

#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.08.2012 21:40

Widze co zmieniles :) Jak bedzie jeszcze problem to napisze, proszę modów o nie zamykanie tematu
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 08.08.2012 14:57

Dalej monety znikaja
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#9 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 12.08.2012 09:31

Do czego to ??

public client_authorized(id)
{
UsunMonety(id);


Według tego wynika że podczas łączenia Usuwa monety :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#10 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.08.2012 09:48

moze usuwac, jezeli potem chyba wczytuje nie ?
   Wczytaj(id);
}

  • +
  • -
  • 0

#11 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 12.08.2012 10:39

A no też prawda. Sory za błąd
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#12 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 12.08.2012 16:35

Zrobicie mi to na zapis SQL? Na nick/ip/steamid
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#13 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2012 18:01

Nie testowane.
Dodaj do includow:
#include <sqlx>


w zmienncyh:
new Handle:Tuple = SQL_MakeDbTuple("host", "user", "password", "baza");
new bool:gConnected;


Na koniec sma:

ZapiszDane(id)
{
if(!gConnected) return

new Data[1]
Data[0] = id
new qCommand[512], szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
format(qCommand, sizeof qCommand-1, "INSERT INTO baza VALUES(%s, %i);", szName, iMonety[id])
SQL_ThreadQuery(gTuple, "SaveHandler", qCommand, Data, 1)
}

public SaveHandler(FailState, Handle:Query, Errorcode, Error[], Data[], DataSize)
{
new id = Data[0]
if(Errorcode)
log_amx("Blad w zapytaniu: %s [SaveData]", Error)

if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
{
log_amx("Nie mozna podlaczyc sie do bazy danych.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
{
log_amx("Zapytanie anulowane [SaveData]")
return PLUGIN_CONTINUE
}

return PLUGIN_CONTINUE
}
WczytajDane(id)
{
if(!gConnected) return

new Data[1]
Data[0] = id
new qCommand[512], szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
format(qCommand, sizeof qCommand-1, "SELECT * FROM `baza` WHERE `nick` = '%s'", szName)
SQL_ThreadQuery(gTuple, "CheckHandler", qCommand, Data, 1)
}

public CheckHandler(FailState, Handle:Query, Errorcode, Error[], Data[], DataSize)
{
new id = Data[0]
if(Errorcode)
log_amx("Blad w zapytaniu: %s [CheckData]", Error)

if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
{
log_amx("Nie mozna podlaczyc sie do bazy danych.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
{
log_amx("Zapytanie anulowane [CheckData]")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if(!SQL_MoreResults(Query))
DodajWpis(id)
else
{
iMonety[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "monety"))
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


Tylko musisz sobie napisać DodajWpis(id), bo ja nie znam zapytań i to jest wzięte z tutorialu i troche pozmieniane na tym forum :)
  • +
  • -
  • 0

#14 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 13.08.2012 10:13

Jak byś mógł dodać do tego był bym wdzięczny, ja za bardzo SQL jeszcze nie ogarniam

Załączone pliki


Użytkownik Andrzejek edytował ten post 13.08.2012 10:23

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#15 fgsfds

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:65
Offline

Napisano 13.08.2012 22:28

Na zapisywanie do SQL bardzo przydatny jest plugin SQLVault, nie wiem czy był poruszany na tym forum, ale tu link do oryginalnego tematu: http://forums.allied...ad.php?t=146849
Jeśli można go wykorzystać, to powiedz i ci to zrobię.
  • +
  • -
  • 0

#16 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 15.08.2012 05:41

Nie wiem, można spróbować. Da rade dodać ten zapis do pluginu podanego wyżej? systemmonet.sma
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#17 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 15.08.2012 09:15


Maxorq sqlvault wykożystuje PrepareQuery i Execute więc będą występować zacinki podczas wykonywania zapisu/odczytu

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#18 fgsfds

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:65
Offline

Napisano 16.08.2012 13:03

Maxorq sqlvault wykożystuje PrepareQuery i Execute więc będą występować zacinki podczas wykonywania zapisu/odczytu


wykorzystuje*
Jeśli nie będziesz zapisywał za każdą małą zmianą, masz dobry serwer i najlepiej bazę danych blisko niego, nie powinieneś mieć większych problemów.
Jak już wspominałem w jednym poście, ja wykonuję w swoim pluginie ok. 100 zapytań na każdego gracza na koniec rundy, i nie mam żadnych zacinek.
  • +
  • -
  • 0

#19 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 16.08.2012 15:49

Co wy robicie OFF tOPIC? Pomoze ktoś i przerobi na sql?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#20 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 22.08.2012 19:12

Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych