Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Wytrzymalosc

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 shoote

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 06.08.2012 15:18

Witam, mam taki problem, mam na serwerze klase "Nozownik" który ma 1/1 kosa, ale jak ktoś ma np. 500 wytrzymalosci to bije się z kosy po 19 dmg, da rade jakąs zrobić, że może mieć ktoś nawet 2k wytrzymalosci, a będzie sie zabijalo 1/1?
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#2 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 09.08.2012 06:47

ref
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#3 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 10.08.2012 19:31

ref
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.08.2012 20:05

Pokaż kod nożowika.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 10.08.2012 20:30

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

		  

new const nazwa[]   = "Nozownik";

new const opis[]	= "160hp bazowe, 1/1 kosa (PPM), zmiejszona grawitacja, mniejsza widocznosc podczas kucania (z nozem)";

new const bronie	= 0;

new const zdrowie   = 160;

new const kondycja  = 50;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 30;

  

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "a");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);



RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



}

public cod_class_enabled(id)

{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 530.0/800.0);

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}



//Przy kucaniu

public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return;

new button = get_user_button(id);

if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);

}

else

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 530.0/800.0);

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

		

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		

	return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik shoote edytował ten post 10.08.2012 20:30

Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.08.2012 21:04

Spróbuj

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[]   = "Nozownik";
new const opis[]	    = "160hp bazowe, 1/1 kosa (PPM), zmiejszona grawitacja, mniejsza widocznosc podczas kucania (z nozem)";
new const bronie	    = 0;
new const zdrowie   = 160;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "a");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 530.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 530.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
{
  damage = float(get_user_health(this));
  SetHamParamFloat(4, damage);
  return HAM_IGNORED;
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.09.2012 06:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych