
Agent 007 (premium) (flaga dostepu r - Własny poziom F)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Umiejętności: Ma potrójny skok, ubranie wroga i 1/6 z HE i 1/8 z deagle
Nazwa Klasy: Wampir (premium) flaga: s - Własny poziom G
Statystyki na start:
Inteligencja: 30
Zdrowie: 35
Wytrzymałość:30
Kondycja:25
Umiejetność: Kradzież życia za każdym uderzeniem ( +10hp/50int)
500 grawitacji na start
Nazwa: Turbo Dynomen (premium) flaga: o - Własny poziom C
Statystyki:
Inteligencja: 60
Zdrowie:70
Wytrzymałość:50
Kondycja:70
Bronie:M4A1, AK47, USP, Deagle, HE
Umiejętności: Ma 1/4 na zabicie z HE, 1/10 na Zabicie z USP, nie słychać jego kroków, ma 3 skoki i 500 grawitacji.
Nazwa: Myśliwy
Statystyki:
Inteligencja:30
Zdrowie:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:30
Bronie:Scout,Galil,dual elites,
Umiejętności: Bronie Scout, USP. Posiada 1/6 ze scouta, 600 grawitacji.