Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Modyfikacja rundy nożowej

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan Nigel

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:82
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Brzóza / Centralny
Offline

Napisano 03.08.2012 16:41

Witam, chciałbym prosić o drobną modyfikację tego pluginu:
Załączony plik  harsay_nozowka.sma   1,98 KB  60 Ilość pobrań
  harsay_nozowka.amxx

Mam serwer z modem BF2 i chodzi mi dokładnie o to, żeby zabicia z tej rundy nie liczyły się do statystyk BF2

Mam nadzieję, że ktoś skusi się mi pomóc, pozdro :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.08.2012 17:52

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")
register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
pause("ac", "bf2rank.amxx")
}

public rozgrzewka() {
if(rr==true) {
gamec = true
noze = true
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
}
}

public tt() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}

}
}

public ct() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}
}
}

public p_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");
set_task(1.0, "d_res", 0)
}
}

public d_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart");
set_task(1.0, "t_res", 0)
}
}
public t_res() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart");
server_cmd("sv_restart 1")
set_task(1.0, "gamelive", 0)
unpause("ac", "bf2rank.amxx")
}

}

public gamelive() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***");
}
}

public switchweapon(id)
{
if (!noze)
return PLUGIN_CONTINUE

engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}


#3 Pan Nigel

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:82
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Brzóza / Centralny
Offline

Napisano 03.08.2012 18:00

zaraz przetestuje:)
+

@edit
pauzuje bf2 na czas rozgrzewki ale po jej zakończeniu BF2 ładuje dane i długo, długo nic

Użytkownik Pan Nigel edytował ten post 03.08.2012 18:11

  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.08.2012 18:16

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")
register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")

}

public rozgrzewka() {
if(rr==true) {
gamec = true
noze = true
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
pause("ac", "bf2rank.amxx")
}
}

public tt() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}

}
}

public ct() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}
}
}

public p_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");
set_task(1.0, "d_res", 0)
}
}

public d_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart");
set_task(1.0, "t_res", 0)
}
}
public t_res() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart");
server_cmd("sv_restart 1")
set_task(1.0, "gamelive", 0)
unpause("ac", "bf2rank.amxx")
}

}

public gamelive() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***");
}
}

public switchweapon(id)
{
if (!noze)
return PLUGIN_CONTINUE

engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych