Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyłączenie efektu eksplozji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.08.2012 10:07

Cześć, ma ktoś pomysł jak w HE wyłączyć efekt eksplozji czyli ten ogień po wybuchu ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 03.08.2012 15:26

Spróbuj tak:

#include < amxmodx >
#include < engine >

public plugin_init( )
register_message( SVC_TEMPENTITY, "svcBOOM" );

public svcBOOM( )
{
if( get_msg_arg_int( 1 ) != TE_EXPLOSION )
return PLUGIN_CONTINUE;

new iOrigin[ 3 ] = {
get_msg_arg_int( 2 ),
get_msg_arg_int( 3 ),
get_msg_arg_int( 4 )
};

new Float:fOrigin[ 3 ];
IVecFVec( iOrigin, fOrigin );

new iGrenade = -1, bool:bFind = false;
new szClassName[ 33 ];
while( ( iGrenade = find_ent_in_sphere( iGrenade, fOrigin, 50.0 ) != -1 )
{
entity_get_string( iGrenade, EV_SZ_classname, szClassName, 32 );
if( !equali( szClassName, "grenade" ) )
continue;

bFind = true;
break;
}

if( bFind )
return PLUGIN_HANDLED
else
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2012 12:00

Sprawdze w najbliższym czasie, mógłbyś dać teżwersje pod fakemete ?
Wystarczy to zamienić ?:

entity_get_string( iGrenade, EV_SZ_classname, szClassName, 32 );
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.08.2012 15:28

if( !equali( szClassName, "grenade" ) )
                        continue;

                bFind = true;
                break;

mozesz zamienić na

if( equali( szClassName, "grenade" ) ) return PLUGIN_HANDLED


i za petlą zwracać zawsze CONTINUE :P
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych