Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item None + 1/1 zabicia Smoke


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 29.03.2009 01:32

Witam.
Chciałbym ogólnie aby smoke zabijał gdy się nim kogoś dotknie, obojętnie czy mamy czy nie mamy itemu.

Chciałbym również aby treść itemu "none" była następująca:

Twoje granaty dymne zabija od razu wroga jezeli go dotknie


Ten kod znalazłem w dbmod_5.8d.sma

new Durability[10]
	num_to_str(item_durability[id],Durability,9)
	if (equal(itemEffect,"")) showitem(id,"None","None","Zabij kogos, aby dostac item albo kup (/rune)","None")
	if (!equal(itemEffect,"")) showitem(id,player_item_name[id],itemvalue,itemEffect,Durability)

A to jest kod na item, ze zabija z granata dymnego [to co ja chce osiagnac] ;)

player_item_name[id] = "Iron Spikes"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_smokehit[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jezeli uderzasz kogos granatami dymym, to on zginie",player_item_name[id])

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 29.03.2009 10:27

W reset_item_skills(id) zmien player_b_smokehit[id] = z 0 na 1
  • +
  • -
  • 0

#3 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 30.03.2009 18:22

Dzięki Miczu jak najbardziej działa :)

Mam do ciebie jeszcze jedno pytanko-
Jak chce dodać jeszcze jeden nr. ID to jak dodać? Chodzi mi o:
if(knife_model[id] == 0 i chciałbym żeby był jeszcze jeden numer ID, bo niewiem jak dopisać, może tak?:
if(knife_model[id] == 0,1) a może tak?
if(knife_model[id] == 0,1 ;)
Naprawdę niewiem, a wiem, że jesteś spec. w tych sprawach ^^
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.03.2009 18:25

if((knife_model[id] == 0) || (knife_model[id] == 1))
a może tak?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych