Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam pluginu chat


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 fuckout

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.08.2012 12:05

Witam szukam pluginu lub opcji ,która doda ,że TT bd widziało co pisze na say CT a CT bd widziało co pisze TT na say
  • +
  • -
  • 0

#2 luki3507

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:116
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 01.08.2012 13:41

zmień flagę na admin_user i będzie działało http://amxx.pl/topic/228-admin-listen/
  • +
  • -
  • 0

#3 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 01.08.2012 13:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
// Counter for the SayText event.
new count[32][32]	
new g_voice_status[2]
public catch_say(id)
{
new reciever = read_data(0) //Reads the ID of the message recipient
new sender = read_data(1)   //Reads the ID of the sender of the message
new message[151]			//Variable for the message
new channel[151]
new sender_name[32]
if (is_running("czero")||is_running("cstrike"))
{
	 read_data(2,channel,150)
	 read_data(4,message,150)
	 get_user_name(sender, sender_name, 31)
} else {
		 read_data(2,message,150)
}
  
// DEBUG.
// console_print(0, "DEBUG MESSAGE: %s", message)
// console_print(0, "DEBUG channel: %s", channel)
// console_print(0, "DEBUG sender: %s, %i", sender_name, sender)
// console_print(0, "DEBUG receiver: %i", reciever)
  
	//With the SayText event, the message is sent to the person who sent it last.
	//It's sent to everyone else before the sender recieves it.
// Keeps count of who recieved the message
	count[sender][reciever] = 1		
// If current SayText message is the last then...
	if (sender == reciever)
{	
		new player_count = get_playersnum()  //Gets the number of players on the server
		new players[32] //Player IDs
		get_players(players, player_count, "c")
		for (new i = 0; i < player_count; i++)
  {
   // If the player is an admin...
		  
	// If the player did not recieve the message then...
			   if (count[sender][players[i]] != 1)
	{			
				   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i])
				   // Appends the ID of the sender to the message, so the engine knows what color to make the name.
				   write_byte(sender)
				   // Appends the message to the message (depending on the mod).
	 if (is_running("czero")||is_running("cstrike"))
			{
		 write_string(channel)
			 write_string(sender_name)
			}
				   write_string(message)
				   message_end()
			   }
		   }
	  
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
}
public plugin_init(){

   register_plugin("AdminListen","2.3x","/dev/ urandom")
  register_event("SayText","catch_say","b")
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_modules(){
   require_module("engine")
}
// *********************
// VoiceComm Stuff
// *********************

public voice_status(){
   read_argv(1,g_voice_status,1)
   new player_count = get_playersnum()
   new players[32] //Player IDs
   get_players(players, player_count, "c")
   for (new i = 0; i < player_count; i++) {
				if (equal(g_voice_status,"0")) set_speak(players[i], 0)
		 if (equal(g_voice_status,"1")) set_speak(players[i], 4)
	  }
   }

edit na szybko, więc jak coś nie działa to przykra sprawa :(

Użytkownik atdirmaq edytował ten post 01.08.2012 13:49

  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#4 fuckout

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.08.2012 14:10

nie chce skompilować ;/
  • +
  • -
  • 0

#5 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 01.08.2012 14:15

http://speedy.sh/r4SAu/listenall.sma
  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#6 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 01.08.2012 14:21

Przecież domyślnie widzi CT co pisze TT
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#7 fuckout

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.08.2012 14:22

to samo ;/ możesz plik sma skapilować i wysłać amxxx i sma ;/ ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych