Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Szukam pluginu chat
Temat rozp. fuckout, 01.08.2012 12:05
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.08.2012 12:05
Witam szukam pluginu lub opcji ,która doda ,że TT bd widziało co pisze na say CT a CT bd widziało co pisze TT na say
#2
Napisano 01.08.2012 13:41
zmień flagę na admin_user i będzie działało http://amxx.pl/topic/228-admin-listen/
#3
Napisano 01.08.2012 13:44
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> // Counter for the SayText event. new count[32][32] new g_voice_status[2] public catch_say(id) { new reciever = read_data(0) //Reads the ID of the message recipient new sender = read_data(1) //Reads the ID of the sender of the message new message[151] //Variable for the message new channel[151] new sender_name[32] if (is_running("czero")||is_running("cstrike")) { read_data(2,channel,150) read_data(4,message,150) get_user_name(sender, sender_name, 31) } else { read_data(2,message,150) } // DEBUG. // console_print(0, "DEBUG MESSAGE: %s", message) // console_print(0, "DEBUG channel: %s", channel) // console_print(0, "DEBUG sender: %s, %i", sender_name, sender) // console_print(0, "DEBUG receiver: %i", reciever) //With the SayText event, the message is sent to the person who sent it last. //It's sent to everyone else before the sender recieves it. // Keeps count of who recieved the message count[sender][reciever] = 1 // If current SayText message is the last then... if (sender == reciever) { new player_count = get_playersnum() //Gets the number of players on the server new players[32] //Player IDs get_players(players, player_count, "c") for (new i = 0; i < player_count; i++) { // If the player is an admin... // If the player did not recieve the message then... if (count[sender][players[i]] != 1) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i]) // Appends the ID of the sender to the message, so the engine knows what color to make the name. write_byte(sender) // Appends the message to the message (depending on the mod). if (is_running("czero")||is_running("cstrike")) { write_string(channel) write_string(sender_name) } write_string(message) message_end() } } return PLUGIN_CONTINUE } } public plugin_init(){ register_plugin("AdminListen","2.3x","/dev/ urandom") register_event("SayText","catch_say","b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_modules(){ require_module("engine") } // ********************* // VoiceComm Stuff // ********************* public voice_status(){ read_argv(1,g_voice_status,1) new player_count = get_playersnum() new players[32] //Player IDs get_players(players, player_count, "c") for (new i = 0; i < player_count; i++) { if (equal(g_voice_status,"0")) set_speak(players[i], 0) if (equal(g_voice_status,"1")) set_speak(players[i], 4) } }
edit na szybko, więc jak coś nie działa to przykra sprawa

Użytkownik atdirmaq edytował ten post 01.08.2012 13:49
#4
Napisano 01.08.2012 14:10
nie chce skompilować ;/
#6
Napisano 01.08.2012 14:21
Przecież domyślnie widzi CT co pisze TT
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#7
Napisano 01.08.2012 14:22
to samo ;/ możesz plik sma skapilować i wysłać amxxx i sma ;/ ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych