Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukam pluginu chat
Temat rozp. fuckout, 01.08.2012 12:05
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.08.2012 12:05
Witam szukam pluginu lub opcji ,która doda ,że TT bd widziało co pisze na say CT a CT bd widziało co pisze TT na say
#2
Napisano 01.08.2012 13:41
zmień flagę na admin_user i będzie działało http://amxx.pl/topic/228-admin-listen/
#3
Napisano 01.08.2012 13:44
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
// Counter for the SayText event.
new count[32][32]
new g_voice_status[2]
public catch_say(id)
{
new reciever = read_data(0) //Reads the ID of the message recipient
new sender = read_data(1) //Reads the ID of the sender of the message
new message[151] //Variable for the message
new channel[151]
new sender_name[32]
if (is_running("czero")||is_running("cstrike"))
{
read_data(2,channel,150)
read_data(4,message,150)
get_user_name(sender, sender_name, 31)
} else {
read_data(2,message,150)
}
// DEBUG.
// console_print(0, "DEBUG MESSAGE: %s", message)
// console_print(0, "DEBUG channel: %s", channel)
// console_print(0, "DEBUG sender: %s, %i", sender_name, sender)
// console_print(0, "DEBUG receiver: %i", reciever)
//With the SayText event, the message is sent to the person who sent it last.
//It's sent to everyone else before the sender recieves it.
// Keeps count of who recieved the message
count[sender][reciever] = 1
// If current SayText message is the last then...
if (sender == reciever)
{
new player_count = get_playersnum() //Gets the number of players on the server
new players[32] //Player IDs
get_players(players, player_count, "c")
for (new i = 0; i < player_count; i++)
{
// If the player is an admin...
// If the player did not recieve the message then...
if (count[sender][players[i]] != 1)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i])
// Appends the ID of the sender to the message, so the engine knows what color to make the name.
write_byte(sender)
// Appends the message to the message (depending on the mod).
if (is_running("czero")||is_running("cstrike"))
{
write_string(channel)
write_string(sender_name)
}
write_string(message)
message_end()
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
public plugin_init(){
register_plugin("AdminListen","2.3x","/dev/ urandom")
register_event("SayText","catch_say","b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_modules(){
require_module("engine")
}
// *********************
// VoiceComm Stuff
// *********************
public voice_status(){
read_argv(1,g_voice_status,1)
new player_count = get_playersnum()
new players[32] //Player IDs
get_players(players, player_count, "c")
for (new i = 0; i < player_count; i++) {
if (equal(g_voice_status,"0")) set_speak(players[i], 0)
if (equal(g_voice_status,"1")) set_speak(players[i], 4)
}
}
edit na szybko, więc jak coś nie działa to przykra sprawa
Użytkownik atdirmaq edytował ten post 01.08.2012 13:49
#4
Napisano 01.08.2012 14:10
nie chce skompilować ;/
#6
Napisano 01.08.2012 14:21
Przecież domyślnie widzi CT co pisze TT
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#7
Napisano 01.08.2012 14:22
to samo ;/ możesz plik sma skapilować i wysłać amxxx i sma ;/ ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













