Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czas sekwencji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.08.2012 10:06

Cześć, przedstawiam stock, który zwraca ile trwa animacja, np. broni. Przydaje się to kiedy tworzymy np. nową broń do cs-a ( na nowym modelu ). Wersja poprawiona przez DarkGL

stock Float:timeOfSequence(ilosc_klatek, ilosc_fps){
return float(ilosc_klatek) / float(ilosc_fps);
}

ilosc_klatek - to ilość klatek animacji, które posiada konkretna sekwencja w HLMV, jest ona opisana jako Frames.
ilosc_fps - to ilość klatek na sekundę animacji, która posiada konkretna sekwencja w HLMV, jest ona opisana jako FPS.

Przykład użycia:

set_task(timeOfSequence(21,30), "jakas_funkcja");

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 01.08.2012 10:17

Sorki, że zapytam ale czy to jest stock ? Jest to po prostu dzielenie a/b i zwracanie wyniku. Moim zdaniem ten stock nie ma sensu, no ale cóż może komuś się przyda, jednak żeby nie tworzyć kolejnej funkcji można podzielić to w tasku 21/30, po za tym co jeżeli wynik jest równy 1, w kompilacji będzie tag mistach, ponieważ w tasku musi być wartość float ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.08.2012 10:40

po za tym co jeżeli wynik jest równy 1, w kompilacji będzie tag mistach, ponieważ w tasku musi być wartość float

Teraz powinno być dobrze.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.08.2012 11:23

1/2 zwróci 0 a powinno 0.5
stock Float:timeOfSequence(ilosc_klatek, ilosc_fps){
	return float(ilosc_klatek) / float(ilosc_fps);
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych