Postaram się sam cośzrobić w tym kierunku ale liczę na wskazówki od was
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Perki sąna stałe dla gracza i może je ulepszać za monety
#1
Napisano 01.08.2012 09:31
Postaram się sam cośzrobić w tym kierunku ale liczę na wskazówki od was
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#2
Napisano 01.08.2012 14:17
Do ZapiszDane dodajesz kolejne
#%ii na koncu
format(vaultdata itp..dajesz
perk_gracza[id]
potem do WczytajDane dodajesz:
UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1);
Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi...
Użytkownik Klakier edytował ten post 01.08.2012 14:19
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#3
Napisano 01.08.2012 17:49
UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1);mam niezgodność dwóch argumentów - chyba coś albo za małowstawiam albo cośgdzieśprzeoczyłem - bo format tam zmieniłem bez problemu .
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#4
Napisano 01.08.2012 20:20
UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1, 0);
a do drugiego
UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1, 1);
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#5
Napisano 02.08.2012 08:12
jeżeli masz 2 perki to dajesz do pierwszego perku
UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1, 0);
a do drugiegoUstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1, 1);
public WczytajDane(id, klasa)public
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new danegracza[9][32];
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31,danegracza[6], 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
inzynieria_gracza[id] = str_to_num(danegracza[7]);
regeneracjap_gracza[id] = str_to_num(danegracza[8]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*5-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id]-inzynieria_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Mam jeden Perk ale gdzie bym tego nie wstawiał zawsze mi wywala ten sam błąd
Jak możesz to rozjaśnij mi to , bo chyba nie miałem na myśli do końca tego samego
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#6
Napisano 02.08.2012 12:22
public WczytajDane(id, klasa)public
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#7
Napisano 02.08.2012 16:11
public WczytajDane(id, klasa)
EDIT : Czy te staty mogą przeszkadzać ?
public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id],obrazenia_gracza[id],inzynieria_gracza[id],regeneracjap_gracza[id]);
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new danegracza[9][32];
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31,danegracza[6], 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
inzynieria_gracza[id] = str_to_num(danegracza[7]);
regeneracjap_gracza[id] = str_to_num(danegracza[8]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*5-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id]-inzynieria_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik SAS edytował ten post 02.08.2012 16:20
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












