Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perki sąna stałe dla gracza i może je ulepszać za monety

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 01.08.2012 09:31

Witam - czy jest możlwiość zrobienia , aby dla każdego gracza , który zdobędzie jakiś perk zapisywał się na stałe w nvault ? Dokładnie chodzi mi o to, że ma go nadal nawet w kolejnej mapie i może ulepszaćpoziom jego bonusów za walutę , np. monety .

Postaram się sam cośzrobić w tym kierunku ale liczę na wskazówki od was :^D
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 01.08.2012 14:17

Można np. tak :
Do ZapiszDane dodajesz kolejne
#%i
i na koncu
format(vaultdata itp..
dajesz
perk_gracza[id]


potem do WczytajDane dodajesz:

UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1);


Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi...

Użytkownik Klakier edytował ten post 01.08.2012 14:19

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 01.08.2012 17:49

W pół drogi jestem i mam delikatny błąd - po wstawienu do WczytajDane
UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1);
mam niezgodność dwóch argumentów - chyba coś albo za małowstawiam albo cośgdzieśprzeoczyłem - bo format tam zmieniłem bez problemu .
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 01.08.2012 20:20

jeżeli masz 2 perki to dajesz do pierwszego perku

UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1, 0);

a do drugiego
UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1, 1);

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#5 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 02.08.2012 08:12

jeżeli masz 2 perki to dajesz do pierwszego perku

UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1, 0);

a do drugiego
UstawPerk(id, perk_gracza, -1, 1, 1);

public WczytajDane(id, klasa)public
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];



new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}

format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);



if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");



new danegracza[9][32];


parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31,danegracza[6], 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
inzynieria_gracza[id] = str_to_num(danegracza[7]);
regeneracjap_gracza[id] = str_to_num(danegracza[8]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*5-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id]-inzynieria_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Mam jeden Perk ale gdzie bym tego nie wstawiał zawsze mi wywala ten sam błąd :facepalm:
Jak możesz to rozjaśnij mi to , bo chyba nie miałem na myśli do końca tego samego :(
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#6 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 02.08.2012 12:22

czemu masz
public WczytajDane(id, klasa)public 

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#7 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 02.08.2012 16:11

Jakiś błąd podczas kopiowania - w sma silnika mam
public WczytajDane(id, klasa)

EDIT : Czy te staty mogą przeszkadzać ?


public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id],obrazenia_gracza[id],inzynieria_gracza[id],regeneracjap_gracza[id]);

new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}

format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];



new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}

format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);



if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");



new danegracza[9][32];


parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31,danegracza[6], 31);



doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
inzynieria_gracza[id] = str_to_num(danegracza[7]);
regeneracjap_gracza[id] = str_to_num(danegracza[8]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*5-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id]-inzynieria_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik SAS edytował ten post 02.08.2012 16:20

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych