Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

Klasa premium

zombie mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.07.2012 14:01

Witam. Dzisiaj chciałem zrobić na swojego Zombie Moda klasę premium.

Robię tak:
    if (!(get_user_flags(infector) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat,"[ZP] Nie posiadasz dostepu do klasy premium")
zp_set_user_zombie_class(id, 0)
}

    if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat,"[ZP] Nie posiadasz dostepu do klasy premium")
zp_set_user_zombie_class(id, 0)
}


Ale nie działa. Macie jakieś pomysły?
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.07.2012 14:06

Może jak w codzie jest return COD_STOP; to i tutaj jest coś takiego ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.07.2012 16:40

Nie ma czegoś takiego.
  • +
  • -
  • 0

#4 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 06.08.2012 17:31



public zp_user_infected_post(id, infector)
{

if (zp_get_user_zombie_class(id) == CLASS_ID && !zp_get_user_nemesis(id))
{
if (!(get_user_flags(infector) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat,"[ZP] Nie posiadasz dostepu do klasy premium")
zp_set_user_zombie_class(id, 0)

return PLUGIN_HANDLED;
}
.. twój kod ..
}
}


Na pewno nie działa ? :P
  • +
  • -
  • 0

#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 06.08.2012 18:54



public zp_user_infected_post(id, infector)
{

if (zp_get_user_zombie_class(id) == CLASS_ID && !zp_get_user_nemesis(id))
{
if (!(get_user_flags(infector) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat,"[ZP] Nie posiadasz dostepu do klasy premium")
zp_set_user_zombie_class(id, 0)

return PLUGIN_HANDLED;
}
.. twój kod ..
}
}


Na pewno nie działa ? :P

Tak, nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#6 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2012 23:04

Nie wiem czy będzie działać bo pisałem na szybko.

[ Dajcie potem znać na pw albo w temacie czy działa jak działa to stworze potem z tym temat ]

Pierwsze co powinniśmy zrobić to zmienna która będzie przetwarzała nasze informacje z natywu

a więc za:
new Array:g_zclass_kb // knockback
Dodajemy
new Array:g_zclass_flags // flaga
Szukamy
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
Zamieniamy na
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, Float:flags)
w native_register_zombie_class za
ArrayPushCell(g_zclass_kb, knockback)
dodajemy
ArrayPushCell(g_zclass_flags, flags)

Czyli w sumie natyw mamy juz zrobiony ale musimy jeszcze edytować plik inc ale to na końcu przejdźmy do sprawdzania czy gracz ma daną flage.

w public show_menu_zclass(id) za
formatex(menu, charsmax(menu), "%s \y%s", buffer, buffer2)
dodajemy

if (!(get_user_flags(id) & g_zclass_flags))
formatex(menu, charsmax(menu), "\y%s %s", buffer, buffer2)
else
formatex(menu, charsmax(menu), "%s \y%s", buffer, buffer2)

Jeżeli koleś nie ma flagi zombi to widzi wszystko na żółto jeżeli chcemy na szaro

formatex(menu, charsmax(menu), "\y%s %s", buffer, buffer2)
zamieniamy na
formatex(menu, charsmax(menu), "\y%s %s", buffer, buffer2)


Przejdźmy do inc
edytujemy plik zombieplague.inc

edytujemy
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
na
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, Float:flags)

No to już funkcje mamy gotową teraz przy tworzeniu klasy w osobnym pliku (macie w przykładach jak ściągnięcie z amxx)

za
const Float:zclass_knockback = 1.0 // knockback
dodajemy
const zclass_flags = ADMIN_LEVEL_H
lub inną flagę oraz edytujemy
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity)
na
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_flags)

:] Myślę że pomogłem

Gotowy zp oczywiście edytowany przeze mnie z amxx ;] Mam nadzieje że administracja amxx doda w końcu dział zm to bd powstawało więcej modyfikacji i poradników.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych