Nie wiem czy będzie działać bo pisałem na szybko.
[ Dajcie potem znać na pw albo w temacie czy działa jak działa to stworze potem z tym temat ]
Pierwsze co powinniśmy zrobić to zmienna która będzie przetwarzała nasze informacje z natywu
a więc za:
new Array:g_zclass_kb // knockback
Dodajemy
new Array:g_zclass_flags // flaga
Szukamy
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
Zamieniamy na
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, Float:flags)
w native_register_zombie_class za
ArrayPushCell(g_zclass_kb, knockback)
dodajemy
ArrayPushCell(g_zclass_flags, flags)
Czyli w sumie natyw mamy juz zrobiony ale musimy jeszcze edytować plik inc ale to na końcu przejdźmy do sprawdzania czy gracz ma daną flage.
w public show_menu_zclass(id) za
formatex(menu, charsmax(menu), "%s \y%s", buffer, buffer2)
dodajemy
if (!(get_user_flags(id) & g_zclass_flags))
formatex(menu, charsmax(menu), "\y%s %s", buffer, buffer2)
else
formatex(menu, charsmax(menu), "%s \y%s", buffer, buffer2)
Jeżeli koleś nie ma flagi zombi to widzi wszystko na żółto jeżeli chcemy na szaro
formatex(menu, charsmax(menu), "\y%s %s", buffer, buffer2)
zamieniamy na
formatex(menu, charsmax(menu), "\y%s %s", buffer, buffer2)
Przejdźmy do inc
edytujemy plik zombieplague.inc
edytujemy
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
na
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, Float:flags)
No to już funkcje mamy gotową teraz przy tworzeniu klasy w osobnym pliku (macie w przykładach jak ściągnięcie z
amxx)
za
const Float:zclass_knockback = 1.0 // knockback
dodajemy
const zclass_flags = ADMIN_LEVEL_H
lub inną flagę oraz edytujemy
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity)
na
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_flags)
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Myślę że pomogłem
Gotowy
zp oczywiście edytowany przeze mnie z
amxx ;] Mam nadzieje że administracja
amxx doda w końcu dział
zm to bd powstawało więcej modyfikacji i poradników.