Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Edycja klasy 1/x z awp

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 CSSG

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.07.2012 20:17

Co jest nie tak z tym pluginem? Snajper ma dostawać 160hp na start( nie wiem jak dlatego 20pkt do wszystkiego ) 1/1 z awp, deagle(bez 1/x)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Dostaje 1/1 z awp,deagle, 20 pkt do wszystkiego";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 30.07.2012 20:58

Nie dziwie się jak w public take Damge było ma_perk ..

Załączone pliki


Użytkownik NothiNg edytował ten post 30.07.2012 20:59

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych