Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

ZPA 50vs50

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 PKNCK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 29.07.2012 21:05

Prosilbym o przerobienie pluginu a dokladnie o dodanie paru funckji mianowicie:
- dodania cvaru zeby mozna bylo zmieniac zadawany dmg jako sniper i jako assassin
- dodanie cvaru odpowiadajacego szanse na wlonczenie sie moda
- dodanie zeby na goze ekranu pisalo nazwe trybu gry (jak np: armageddon v2 mode czy cos)

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombie_plague_advance>

new g_maxplayers, cvar_plaguenemhpmulti, cvar_plaguesurvhpmulti

public plugin_init()
{
// This addon makes Plague rounds be 50% assassin and 50% sinper
register_plugin("[ZP] 50-50 Plague Mode", "0.2", "MeRcyLeZZ edit by PKNCK")

g_maxplayers = get_maxplayers()
}

public plugin_cfg()
{
cvar_plaguenemhpmulti = get_cvar_pointer("zp_plague_assassin_hp_multi")
cvar_plaguesurvhpmulti = get_cvar_pointer("zp_plague_sniper_hp_multi")
}

public zp_round_started(gamemode)
{
// Plague mode only
if (gamemode != MODE_PLAGUE)
return;

static id
for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
{
// Dead or already a nemesis/survivor
if (!is_user_alive(id) || zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_sniper(id))
continue;

if (zp_get_user_zombie(id))
{
// Turn zombies into Nemesis
zp_make_user_assassin(id)

// Apply nemesis health multiplier
set_pev(id, pev_health, float(pev(id, pev_health))*get_pcvar_float(cvar_plaguenemhpmulti))
}
else
{
// Turn humans into Survivors
zp_make_user_sniper(id)

// Apply survivor health multiplier
set_pev(id, pev_health, float(pev(id, pev_health))*get_pcvar_float(cvar_plaguesurvhpmulti))
}
}
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych