![:D](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
I chcę HUD taki jak z Cod moda. oczywiście na NOWY COD.
bo potem chcę go lekko przerobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.07.2012 19:34
Napisano 29.07.2012 19:36
Napisano 29.07.2012 19:39
Napisano 29.07.2012 19:48
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 29.07.2012 19:51
Napisano 29.07.2012 19:53
Wyczytałem takie coś if (cod_get_user_level(id) < 100)
cod_set_user_xp(id, cod_get_level_xp(100));
Napisano 29.07.2012 19:56
Napisano 29.07.2012 20:00
Napisano 29.07.2012 20:04
Napisano 29.07.2012 20:06
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych