Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić własny HUD ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasztanN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:alan
  • Lokalizacja:gniezno
Offline

Napisano 29.07.2012 19:34

Robie nowy tryb Cs. :D
I chcę HUD taki jak z Cod moda. oczywiście na NOWY COD.
bo potem chcę go lekko przerobić
  • +
  • -
  • 0

#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 29.07.2012 19:36

tzn z czym masz problem dokladnie.. zeby ci pokazywalo w hud np jakis lvl gracza czy cos.. czy ogolnie od podstaw nie wiesz jak zrobic

#3 kasztanN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:alan
  • Lokalizacja:gniezno
Offline

Napisano 29.07.2012 19:39

Przeszukuje teraz całe qtm bo chcę znaleść linijkę odpowiedzialną za HUD . w sumie dobrze by było gdyby takie hud z cod moda się skopiowało jako osobny plugin .
Chcę aby w nim było życie, exp , klasa .. i potem dodam jeszcze swoje
  • +
  • -
  • 0

#4 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 29.07.2012 19:48

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672

new SyncHudObj;

w plugin_init

SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

w public client_connect(id)

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

w public client_disconnect(id)

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)

i

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
    
    set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
        
        if(target == 0)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

tu masz caly HUD wyciagniety ze starego Coda

#5 kasztanN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:alan
  • Lokalizacja:gniezno
Offline

Napisano 29.07.2012 19:51

Wyczytałem takie coś if (cod_get_user_level(id) < 100)
cod_set_user_xp(id, cod_get_level_xp(100));
  • +
  • -
  • 0

#6 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 29.07.2012 19:53

Wyczytałem takie coś if (cod_get_user_level(id) < 100)
cod_set_user_xp(id, cod_get_level_xp(100));


ale z czym to jest zwiazne ?? co chcesz z tym zrobic

#7 kasztanN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:alan
  • Lokalizacja:gniezno
Offline

Napisano 29.07.2012 19:56

Sorry , pomyliły mi się okna . chciałem to napisać w exp na start. i to co wysłałeś jak bym zapisał w notatniku zapisał w sma i skomplikował to zadziała?
  • +
  • -
  • 0

#8 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 29.07.2012 20:00

nie nie ;P dalem ci tylko wycinek calego huda jak funkcjonuje..najlepiej powiedz co chcesz z tym zrobic..piszesz wlasnego moda czy cos ? najlepiej jak bys dal sma to bym ci to wrzucil co bys chcial aby bylo w tym hud

#9 kasztanN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:alan
  • Lokalizacja:gniezno
Offline

Napisano 29.07.2012 20:04

Chcę zrobić własny mod ( tajemnica jak na razie ) , i chcę poprostu hud gdzie będzie cały zielony , i w kolejnośći Klasa,Exp, i potem może coś dodam jak coś ale to już poradze. Łap sma . http://www.speedysha.../QTM-CodMod.sma
  • +
  • -
  • 0

#10 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 29.07.2012 20:06

no ja ci nic tutaj nie zrobie dopoki nie bd mial juz jakiejs podstawy bo zebys mial cos w tym hud to musisz miec zmienne do lvl,exp nazwy klas.. zrob na razie podstawe a hud sie doda jak to juz bd mial




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych