Robie nowy tryb Cs.
I chcę HUD taki jak z Cod moda. oczywiście na NOWY COD.
bo potem chcę go lekko przerobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobić własny HUD ?
Temat rozp. kasztanN, 29.07.2012 19:34
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.07.2012 19:34
#2
Napisano 29.07.2012 19:36
tzn z czym masz problem dokladnie.. zeby ci pokazywalo w hud np jakis lvl gracza czy cos.. czy ogolnie od podstaw nie wiesz jak zrobic
#3
Napisano 29.07.2012 19:39
Przeszukuje teraz całe qtm bo chcę znaleść linijkę odpowiedzialną za HUD . w sumie dobrze by było gdyby takie hud z cod moda się skopiowało jako osobny plugin .
Chcę aby w nim było życie, exp , klasa .. i potem dodam jeszcze swoje
Chcę aby w nim było życie, exp , klasa .. i potem dodam jeszcze swoje
#4
Napisano 29.07.2012 19:48
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
new SyncHudObj;
w plugin_init
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
w public client_connect(id)
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
w public client_disconnect(id)
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
i
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
tu masz caly HUD wyciagniety ze starego Coda
#5
Napisano 29.07.2012 19:51
Wyczytałem takie coś if (cod_get_user_level(id) < 100)
cod_set_user_xp(id, cod_get_level_xp(100));
cod_set_user_xp(id, cod_get_level_xp(100));
#6
Napisano 29.07.2012 19:53
Wyczytałem takie coś if (cod_get_user_level(id) < 100)
cod_set_user_xp(id, cod_get_level_xp(100));
ale z czym to jest zwiazne ?? co chcesz z tym zrobic
#7
Napisano 29.07.2012 19:56
Sorry , pomyliły mi się okna . chciałem to napisać w exp na start. i to co wysłałeś jak bym zapisał w notatniku zapisał w sma i skomplikował to zadziała?
#8
Napisano 29.07.2012 20:00
nie nie dalem ci tylko wycinek calego huda jak funkcjonuje..najlepiej powiedz co chcesz z tym zrobic..piszesz wlasnego moda czy cos ? najlepiej jak bys dal sma to bym ci to wrzucil co bys chcial aby bylo w tym hud
#9
Napisano 29.07.2012 20:04
Chcę zrobić własny mod ( tajemnica jak na razie ) , i chcę poprostu hud gdzie będzie cały zielony , i w kolejnośći Klasa,Exp, i potem może coś dodam jak coś ale to już poradze. Łap sma . http://www.speedysha.../QTM-CodMod.sma
#10
Napisano 29.07.2012 20:06
no ja ci nic tutaj nie zrobie dopoki nie bd mial juz jakiejs podstawy bo zebys mial cos w tym hud to musisz miec zmienne do lvl,exp nazwy klas.. zrob na razie podstawe a hud sie doda jak to juz bd mial
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych