Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Problem z /ruletką

Naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Elitzone

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 26.07.2012 19:21

#include <amxmodx>
	#include <colorchat>
	#include <zombieplague>
	#include <fun>
	#include <dhudmessage>
	
	new bool: uzyl[33] = false, cvar
	
	public plugin_init() {
			register_plugin("Ruletka", "1.0", "Anonim")
			register_clcmd("say /ruletka","ruletka")
			register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka")
			register_clcmd("/ruletka","ruletka")
			set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b")
			cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "3.0")
	}
	public ruletka(id) {
			if(!is_user_alive(id)) {
					ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Aby zagrać musisz zyc !")
					return PLUGIN_HANDLED
			}
			if(uzyl[id])
					ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut")
			else {
					uzyl[id] = true
					if(get_user_team(id) == 1)
							set_task(get_pcvar_float(cvar), "ruletka_tt", id)
					else
							set_task(get_pcvar_float(cvar), "ruletka_ct", id)
	
					ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 proszę czekac -losowanie nagrody...")
			}
			return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	public ruletka_tt(id) {
			set_dhudmessage(255, 255, 255, 0.1, 0.1, 2, 1.0, 1.0, 0.1, 1.0, false)
			switch(random_num(0, 20)) {
					case 0: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4000HP")
							set_user_health(id, get_user_health(id) + 4000)
					}
					case 1: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
							set_user_health(id, 1)
					}
					case 2: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz BOMBE")
							give_item(id, "weapon_hegrenade")
					}
					case 3: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2000HP")
							set_user_health(id, get_user_health(id) + 2000)
					}
					case 4: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
					}
					case 5: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
					}
					case 7: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
					}
					case 8: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
					}
					case 9: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
					}
					case 10: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
					}
					case 11: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
					}
					case 12: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
					}
					case 13: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
					}
					case 14:{
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 1 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1)
					}
					case 15: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
					}
					case 16: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
					}
					case 17: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
					}
					case 18: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
					}
					case 19: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 13 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13)
					}
					case 20: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
					}
				  
			}
			set_task(180.0, "czekaj", id)
			return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	public ruletka_ct(id) {
			set_dhudmessage(255, 255, 255, 0.1, 0.1, 2, 1.0, 1.0, 0.1, 1.0, false)
			switch(random_num(0, 21)) {
					case 0: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
					}
					case 1: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
					}
					case 2: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
					}
					case 3: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
					}
					case 4: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
					}
					case 5: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
					}
					case 6: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
					}
					case 7: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
					}
					case 8: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
					}
					case 10: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 1 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1)
					}
					case 11: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
					}
					case 12: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
					}
					case 13: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
					}
					case 14: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
					}
					case 15: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 13 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13)
					}
					case 16: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
					}
					case 17: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz pecha Przegrales 30AP")
							zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 30)
					}
					case 18: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
							set_user_health(id, 1)
					}
					case 20: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
							//give_item(id, "item_kevlar") // bez helmu
							give_item(id, "item_assaultsuit") // z helmem
					}
					case 21: {
							show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
							give_item(id, "weapon_flashbang")
							give_item(id, "weapon_hegrenade")
							give_item(id, "weapon_smokegrenade")
					}
			}
			set_task(180.0, "czekaj", id)
			return PLUGIN_HANDLED
	}
		
	public czekaj(id) {
			for(new i = 1; i <=33; i++)
					uzyl[i] = false
	}
	
	public printer(id) {
			switch(random_num(0, 1)) {
					case 0: ColorChat(id, GREEN, "RULETKA ZOSTALA NAPISANA PRZEZ^x03 A.a i poprawiona przez NaXe")
					case 1: ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka")
			}
	}






Plugin nie działa ale nie wiem czemu pomoże ktoś ?

Użytkownik KCKAROLINA edytował ten post 26.07.2012 19:22

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych