Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

problem z dodaniem klas
Temat rozp.
csboxer
, 26.07.2012 09:33
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.07.2012 09:33
robilem klasy w waszym generatorze dodawalem w plugins codmod.ini i nie ma ich na serwerze jakies rady?
#2
Napisano 26.07.2012 09:37
a dodałeś klasy plugins i scripting ?
#3
Napisano 26.07.2012 09:43
plugins tak scripting kolego nie potrzebne aczkolwiek mam dodane;) i to nie jest moj 1 serwer wiec "idioty" ze mnie robic nie musisz:)
#4
Napisano 26.07.2012 09:54
Do Plugins dodajesz *sma
Do Scripting *amxx
i dopisujesz do plugins cod mod do klasy nazwaklasy.amxx
i po zmianie mapy powinna być
Do Scripting *amxx
i dopisujesz do plugins cod mod do klasy nazwaklasy.amxx
i po zmianie mapy powinna być
#5
Napisano 26.07.2012 10:01
a nie do plugins amx a do scripting sma?
#6
Napisano 26.07.2012 10:05
tak, rypłem się ..
Nadal ci nie działa ?
Nadal ci nie działa ?
#7
Napisano 26.07.2012 10:46
czekaj będę wgrywal teraz paczke bo wlasnie robie swoja od podstaw wiec troche to zajmie wgram ze 2 klasy i napisze Ci na pw
dalej nie dziala
MikeTyson.amxx nie powinno byc codclass_MikeTyson.amxx?
dalej nie dziala
#include <amxmodx>dodalem do plugins codmod
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "MikeTyson";
new const opis[] = "Nie widzialny, 1/5 z all broni ponadto 1/3 na wyrzucenie broni.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const frakcja[] = "Bokserzy";
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 3) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
MikeTyson.amxx nie powinno byc codclass_MikeTyson.amxx?
Użytkownik benio101 edytował ten post 26.07.2012 14:24
drobne techniczne
#8
Napisano 26.07.2012 10:50
tak zawsze musi być
codclass_nazwakalsy.amxx
codclass_nazwakalsy.amxx
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych