Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Celownik - wywala błąd


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2012 17:38

Witam,

Chciałbym zrobić, aby zniknął celownik dla danego teamu, dobra działa to, lecz zrobiłem też tak, aby ten celownik się przywracał (bo to jest plugin na zombie) i wywala błąd taki:

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>

#define PLUGIN "No crosshair for zombies"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nenczoks"

new HideWeapon;
new uzywa;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1!0")
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon")
}

public CurWeapon(id)
{
if(is_user_zombie(id))
{
message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id)
write_byte(1<<6)
message_end()
uzywa = true
}
}

public logevent_round_start()
{
for(new id=1;id<=32;id++)
if(uzywa){
draw_crosshair(id)
}
}

draw_crosshair(id)
{
message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id)
write_byte(0)
message_end()
}


Proszę o pomoc.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 25.07.2012 17:39


#2 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 25.07.2012 21:12

Sprawdź.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>

#define PLUGIN "No crosshair for zombies"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nenczoks"

new HideWeapon;
new bool:uzywa;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1!0")
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
HideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon")
}

public CurWeapon(id)
{
if(is_user_zombie(id)) && is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id);
write_byte(1<<6);
message_end();
uzywa = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public logevent_round_start()
{
for(new id=1;id<=32;id++)
if(uzywa && is_user_connected(id))
draw_crosshair(id);
}

public draw_crosshair(id)
{
message_begin(MSG_ONE, HideWeapon, _, id);
write_byte(0);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2012 21:26

Już sobie sam poradziłem. Ale dzięki, bo podsunąłeś mi pewien pomysł ;-) Dostaniesz plusa.

P:S Mały błąd masz :D

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.07.2012 22:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych