Wpadłem na genialny pomysł

Co zrobiłem?
W silniku Coda:
if(poziom_gracza[id] > 49 && klasa_gracza[id] == Zlodziej)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
}
Tyle że nie da się skompilować ponieważ jest błąd przy klasa_gracza[id] == Zlodziej. Dokładniej to nie czyta Zlodziej.
W klasie:
W public TakeDamage:
if(ma_klase[this] && poziom_gracza[this] > 99)
{
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
Wszystko kompiluje ale nie działa.
Jest to dział "Pytania" więc moje pytanie.
Czy to jest wykonalne? Jeśli tak to jak to zrobić?
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 24.07.2012 19:13