Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Broń od X poziomu.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.07.2012 19:12

Witam.
Wpadłem na genialny pomysł ^D^ by zrobić umiejętności które odblokowują się po osiągnięciu X poziomu.
Co zrobiłem?
W silniku Coda:
if(poziom_gracza[id] > 49 && klasa_gracza[id] == Zlodziej)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
}

Tyle że nie da się skompilować ponieważ jest błąd przy klasa_gracza[id] == Zlodziej. Dokładniej to nie czyta Zlodziej.

W klasie:
W public TakeDamage:
if(ma_klase[this] && poziom_gracza[this] > 99)
{
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

Wszystko kompiluje ale nie działa.

Jest to dział "Pytania" więc moje pytanie.
Czy to jest wykonalne? Jeśli tak to jak to zrobić?

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 24.07.2012 19:13

Znany jako oeN.


#2 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 24.07.2012 19:15

Co do 1 spróbuj tego:
if(poziom_gracza[id] > 49 && klasa_gracza[id] == "Zlodziej")
        {
                cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
        }


#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.07.2012 21:02

Zapomniałem dodać że to też próbowałem ale się nie kompiluje.

Znany jako oeN.


#4 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 25.07.2012 13:49

new dostepna = 300;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level > 300 && klasa_gracza[id] == "Zlodziej")
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
}

Sprawdz.

Użytkownik SoPelQ edytował ten post 25.07.2012 13:50


#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.07.2012 13:57

Wpadłem na to wcześniej :P Tylko jeszcze nie zrobiłem testów.

Znany jako oeN.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych