Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin do przechodzenia na inne serwery?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szogun

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 27.03.2009 00:28

Witam, chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje inny, ale na podobnej zasadzie plugin z możliwością przechodzenia na inne serwery.

Z xREDIRECT'em mam sporo problemów, których nie jestem w stanie rozwiązać.
  • +
  • -
  • 0

#2 loleN

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.03.2009 01:16

ile masz tych serwerów i podaj mi ich ip oraz hasła to ci to zrobię
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.03.2009 10:32

Szogunnnn, łap:

SMA:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
    register_plugin("Menu Serwerow","1.0","???") 
    register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu")
    register_clcmd("say /serwery","AwesomeMenu")
    register_clcmd("say /server","AwesomeMenu")
    register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu")
}

public AwesomeMenu(id)
{
    new menu = menu_create("Menu serwerow!:", "menu_handler")
    menu_additem(menu, "PzB [TP] (Sloty:18)", "1", 0)
    menu_additem(menu, "PzB [FFA] (Sloty:24)", "2", 0)
    menu_additem(menu, "PzB [DeathRun] (Sloty:20)", "3", 0)
    menu_additem(menu, "PzB [ZombieMod]  (Sloty:28)", "4", 0)
    menu_additem(menu, "PzB [ZombieMod #2] (Sloty:20)", "5", 0)
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[8], iName[64]
    new access, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,7, iName, 63, callback)
    new key = str_to_num(data)
    switch(key)
    {
        case 1:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.170:27038")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.173:27029")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }	
        case 3:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.172:27024")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 4:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.172:27060")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 5:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.171:27024")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }	
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}  

nazwy serwerów zmieniasz tu:
menu_additem(menu, "PzB [TP] (Sloty:18)", "1", 0)
    menu_additem(menu, "PzB [FFA] (Sloty:24)", "2", 0)
    menu_additem(menu, "PzB [DeathRun] (Sloty:20)", "3", 0)
    menu_additem(menu, "PzB [ZombieMod]  (Sloty:28)", "4", 0)
    menu_additem(menu, "PzB [ZombieMod #2] (Sloty:20)", "5", 0)

ip serwerów zmieniasz tu:
case 1:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.170:27038")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.173:27029")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }	
        case 3:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.172:27024")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 4:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.172:27060")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 5:{
            client_cmd(id, "connect 195.248.241.171:27024")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }

a dokładnie w linijkach:
client_cmd(id, "connect 195.248.241.170:27038")

  • +
  • -
  • 0

#4 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 27.03.2009 12:42

Mi$^, nieźle... Nawet nie pomyślałem, że aż tak prosty może być ten plugin o,O

A mam pytanie, czy dałoby radę przerobić go tak, aby pobierał daną mapę i ilość graczy jaka jest na serwerze? Coś jak w xREDIRECT
  • +
  • -
  • 0

#5 loleN

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.03.2009 14:36

Wątpię ale może ktoś się podejmnie takiego zadania...
  • +
  • -
  • 0

#6 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 27.03.2009 14:38

Dobra, nie trzeba ;))

Temat do zamknięcia. Pomógł leci. O:)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych