Witam ![]()
Z racji tego, iż potrzebowałem opisy klas do Diablo Moda by Onyke, "stworzyłem" komendę na serwerze, dzięki której w łatwy i szybki sposób można przeczytać opisy wszystkich klas w Diablo Modzie by Onyke.

Opisy klas na serwerze pod komendą /klasy
UWAGA!
Opisy klas są do Diablo Moda by Onyke. Możesz je edytować, jeżeli chcesz je zastosować do innego Diablo Moda.

Instalacja na Diablo Modzie by Onyke:
1. Znajdź w pliku .sma:
public changeskin_id_1(id)
{
if(zmiana_skinu[id] != 1)
changeskin(id,1)
}
/* =================================================================================================== */2. Pod tym dodaj:
Spoiler
public show_menu_klasy(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nWybierz Frakcje:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy_h");
menu_additem(menu, "\wBohaterowie \d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "\wDemony \d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "\wZwierzeta \d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "\wPremium \d[Platne]");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
show_menu_klasy1(id)
}
case 1:
{
show_menu_klasy2(id)
}
case 2:
{
show_menu_klasy3(id)
}
case 3:
{
show_menu_klasy4(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public show_menu_klasy4(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nPremium:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy4_h");
menu_additem(menu, "\wGriswold");
menu_additem(menu, "\wKowal");
menu_additem(menu, "\wDemonolog");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy4_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
showitem(id,"Griswold"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br>Odnowa magazynku po zabiciu i dostaje 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada linę(Coś w stylu Spier-Mana)<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>")
}
case 1:
{
showitem(id,"Kowal"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br><br>Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek<br>Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Niewidzialny na nożu<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>")
}
case 2:
{
showitem(id,"Demonolog"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br><br>Odnowa magazynku i dostaje 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2<br>Posiada Kusze(Nóż i R)<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public show_menu_klasy1(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nBohaterowie:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy1_h");
menu_additem(menu, "\wCzarodziejka");
menu_additem(menu, "\wDruid");
menu_additem(menu, "\wPaladyn");
menu_additem(menu, "\wZabojczyni");
menu_additem(menu, "\wNekromanta");
menu_additem(menu, "\wBarbarzynca");
menu_additem(menu, "\wNinja");
menu_additem(menu, "\wAmazonka");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy1_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
czarodziejka(id)
}
case 1:
{
druid(id)
}
case 2:
{
paladyn(id)
}
case 3:
{
zabojczyni(id)
}
case 4:
{
nekromanta(id)
}
case 5:
{
barbarzynca(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
amazonka(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public czarodziejka(id){
showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna<br>Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran<br>Dostaje +20 do szybkości<br><br>Po naładowaniu: Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT<br><br>")
}
public druid(id){
showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Startowe HP: 150<br><br>Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200<br>Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG<br>Ma ubranie wroga do póki nie zmieni teamu<br><br>Po naładowaniu: Czaruje ścianki(Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)<br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Może wykonywać Long Jumpy:<br>(Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)<br>Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)<br>Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 HP<br><br>Po naładowaniu:<br>Dostaje magiczny pocisk(Wieksza szansa na trafienie HS)<br><br>")
}
public zabojczyni(id){
showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Nie słychać jak chodzi<br>Może zrobić 2 skoki<br>Umie podłożyć 3(Jedna 15 DMG+INT) miny rundę<br>Dostaje +30 do szybkości<br>Po naładowaniu:<br><br>Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych:<br>(Naciśnij i przytrzymaj klawisz E przy zwłokach)<br>Za wskrzeszanie dostaje dodatkowy EXP<br>25% szans na odrodzenie<br>Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br><br>Po naładowaniu: Dostaje MP5<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Zabijając wroga dostajesz armor<br>Zabijając wroga odnowi ci się 30 HP<br>Zabijając wroga odnowi ci się magazynek<br><br>Po naładowaniu: Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 7)<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"ninja"," "," ","<br>Startowe HP: 170<br><br>Wysokie skoki<br>Może używać tylko noża<br>10 noży do rzucania(Klawisz R na nożu)<br>Dostaje 100 armora na początku rundy<br>Dostaje +40 do szybkośc<br>Zmniejszona widoczność z 255 do 13<br><br>Po naladowaniu: Zwiększa szybość<br><br>")
}
public amazonka(id){
showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Może postawić pułapki granaty(Zmiana trybu Granata PPM)<br>Posiada Kusze(Nóż i R)<br>Dostaje co rundę Deagla<br><br>Po naładowaniu: Dostaje HE<br><br>")
}
public show_menu_klasy2(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpisy Klas by C.H.L.E.B.E.K^nDemony:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy2_h");
menu_additem(menu, "\wAndariel");
menu_additem(menu, "\wDuriel");
menu_additem(menu, "\wMefisto");
menu_additem(menu, "\wHefasto");
menu_additem(menu, "\wDiablo");
menu_additem(menu, "\wBaal");
menu_additem(menu, "\wUpadly");
menu_additem(menu, "\wImp");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy2_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
andariel(id)
}
case 1:
{
duriel(id)
}
case 2:
{
mefisto(id)
}
case 3:
{
hefasto(id)
}
case 4:
{
diablo(id)
}
case 5:
{
baal(id)
}
case 6:
{
upadly(id)
}
case 7:
{
imp(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public andariel(id){
showitem(id,"Andariel"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP<br>Nie słychać jej kroków<br>Ma 1 dodatkowy skok<br>Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Gaila<br><br>")
}
public duriel(id){
showitem(id,"Duriel"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Posiada 3 rakiety<br>Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2<br>Ma -10 do szybkości<br>Gdy kucnie jest niewidzialny(50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public mefisto(id){
showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Odnawia mu się 15 HP po zabiciu<br>Nie słychać jego kroków<br>Ma 3 wysokie skoki<br>Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public hefasto(id){
showitem(id,"Hefasto"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Dostaje co rundę Deagla + HE<br>Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata<br><br>Po naładowaniu:<br>Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 2)<br><br>")
}
public diablo(id){
showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Może zrobić 2 skoki<br>Nie słychać jego kroków<br>1/20 na oślepienie wroga na pomarańczow<br>Dostaje co rundę Dualki(podwójne pistolety)<br>Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public baal(id){
showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP<br>Dostaje co rundę Wolnego Shotgana(M3)<br>Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy<br>Ma +40 do szybkośc<br>Odporny na: Skrzydła<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public upadly(id){
showitem(id,"Upadly"," "," ","<br>Startowe HP: 123<br><br>+30 DMG jak uderzy kogoś od tyłu<br>1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo<br>Nie działają na niego fleshe<br>Gdy strzela z pistoletu to ma 20% szans ze wrogowi zacznie się trząść ekran<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public imp(id){
showitem(id,"Imp"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Przy trafieniu ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż<br>Na nożu może się teleportować(NÓŻ + PPM)<br>Co rundę dostaje wszystkie granaty<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public show_menu_klasy3(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nZwierzeta:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy3_h");
menu_additem(menu, "\wIzual");
menu_additem(menu, "\wSkoczek");
menu_additem(menu, "\wZniewolony");
menu_additem(menu, "\wZgniatacz");
menu_additem(menu, "\wPijawka");
menu_additem(menu, "\wGigantyczny Pajak");
menu_additem(menu, "\wSniegowy Tulacz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy3_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
izual(id)
}
case 1:
{
skoczek(id)
}
case 2:
{
zniewolony(id)
}
case 3:
{
zgniatacz(id)
}
case 4:
{
pijawka(id)
}
case 5:
{
gigantyczny(id)
}
case 6:
{
sniegowy(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public izual(id){
showitem(id,"Izual"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Dostaje o 4 mniej<br>Odporny na: Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Lustrzany Pocisk(Odbija pociski w przeciwnika Max. 2)<br><br>")
}
public skoczek(id){
showitem(id,"Skoczek"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Ma auto bunny hopa<br>Dostaje co rundę AK47 i Deagla<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public zniewolony(id){
showitem(id,"Zniewolony"," "," ","<br>Startowe HP: 127<br><br>Dostaje co runde M4A1<br><br>Po naładowaniu: Odnawia sobie 40 HP<br><br>")
}
public zgniatacz(id){
showitem(id,"Zgniatacz"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Dostaje co runde P90<br>Nie słychać jego kroków<br>Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)<br>Posiada regenerację HP: 20 HP co 10 sekund<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public pijawka(id){
showitem(id,"Pijawka"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Dostaje co runde AWP<br>20% na natychmiastowe zabicie z AWP<br>Cicho chodzi<br>1 dodatkowy skok<br>Wysysa po 1 HP<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public gigantyczny(id){
showitem(id,"Gigantyczny Pajak"," "," ","<br>Startowe HP: 115<br><br>Posiada linę(Coś w stylu Spider-Mana)<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Granaty HE, SMOKE, 2x FB + Deagla<br><br>")
}
public sniegowy(id){
showitem(id,"Sniegowy Tulacz"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Dostaje co runde Famasa<br>Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)<br>a zabicie HS odnawia mu sie 30 HP<br><br>Po naładowaniu: Dostaje 2x FB<br><br>")
}
3. Przekompiluj plik .sma tutaj http://www.amxx.pl/kompilator
4. Wklej przekompilowany plik .amxx na FTP do cstrike/addons/amxmodx/plugins
UWAGA!
Nie nadpisuj pliku .amxx!
Usuń stary plik i wgraj nowy ![]()
To wszystko ![]()
Mam nadzieję, że ta mała "modyfikacja" przyda się wszystkim ![]()
PS: To moja pierwsza taka mała "modyfikacja" więc za wszelkie błędy przepraszam ![]()
U mnie na serwerze działa prawidłowo ![]()


Dodatki SourceMod













