Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 22j7mdik7npc4 dodana przez Onyke, 17.09.2013 13:15
Typ:



http://amxx.pl/topic/88890-klasy-do-diablo-moda-by-onyke/
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
public show_menu_klasy(id)
{
new formats[128]
 
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nWybierz Frakcje:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy_h");
 
menu_additem(menu, "wBohaterowie d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "wDemony d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "wZwierzeta d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "wPremium d[Platne]");
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
 
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item)
{
case 0:
  {
   show_menu_klasy1(id)
  }
case 1:
  {
   show_menu_klasy2(id)
  }
case 2:
  {
   show_menu_klasy3(id)
  }
case 3:
  {
   show_menu_klasy4(id)
  }
}
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
public show_menu_klasy4(id)
{
new formats[128]
 
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nPremium:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy4_h");
 
menu_additem(menu, "wGriswold");
menu_additem(menu, "wKowal");
menu_additem(menu, "wDemonolog");
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
 
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy4_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item)
{
case 0:
  {
   showitem(id,"Griswold"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br>Odnowa magazynku po zabiciu i dostaje 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada linę(Coś w stylu Spier-Mana)<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>")
  }
case 1:
  {
   showitem(id,"Kowal"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br><br>Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek<br>Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Niewidzialny na nożu<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>")
  }
case 2:
  {
   showitem(id,"Demonolog"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br><br>Odnowa magazynku i dostaje 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2<br>Posiada Kusze(Nóż i R)<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>")
  }
}
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
 
public show_menu_klasy1(id)
{
new formats[128]
 
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nBohaterowie:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy1_h");
 
menu_additem(menu, "wCzarodziejka");
menu_additem(menu, "wDruid");
menu_additem(menu, "wPaladyn");
menu_additem(menu, "wZabojczyni");
menu_additem(menu, "wNekromanta");
menu_additem(menu, "wBarbarzynca");
menu_additem(menu, "wNinja");
menu_additem(menu, "wAmazonka");
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
 
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy1_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item)
{
case 0:
  {
   czarodziejka(id)
  }
case 1:
  {
   druid(id)
  }
case 2:
  {
   paladyn(id)
  }
case 3:
  {
   zabojczyni(id)
  }
case 4:
  {
   nekromanta(id)
  }
case 5:
  {
   barbarzynca(id)
  }
case 6:
  {
   ninja(id)
  }
case 7:
  {
   amazonka(id)
  }
 
}
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
public czarodziejka(id){
showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna<br>Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran<br>Dostaje +20 do szybkości<br><br>Po naładowaniu: Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT<br><br>")
}
public druid(id){
showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Startowe HP: 150<br><br>Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200<br>Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG<br>Ma ubranie wroga do póki nie zmieni teamu<br><br>Po naładowaniu: Czaruje ścianki(Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)<br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Może wykonywać Long Jumpy:<br>(Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)<br>Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)<br>Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 HP<br><br>Po naładowaniu:<br>Dostaje magiczny pocisk(Wieksza szansa na trafienie HS)<br><br>")
}
public zabojczyni(id){
showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Nie słychać jak chodzi<br>Może zrobić 2 skoki<br>Umie podłożyć 3(Jedna 15 DMG+INT) miny rundę<br>Dostaje +30 do szybkości<br>Po naładowaniu:<br><br>Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych:<br>(Naciśnij i przytrzymaj klawisz E przy zwłokach)<br>Za wskrzeszanie dostaje dodatkowy EXP<br>25% szans na odrodzenie<br>Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br><br>Po naładowaniu: Dostaje MP5<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Zabijając wroga dostajesz armor<br>Zabijając wroga odnowi ci się 30 HP<br>Zabijając wroga odnowi ci się magazynek<br><br>Po naładowaniu: Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 7)<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"ninja"," "," ","<br>Startowe HP: 170<br><br>Wysokie skoki<br>Może używać tylko noża<br>10 noży do rzucania(Klawisz R na nożu)<br>Dostaje 100 armora na początku rundy<br>Dostaje +40 do szybkośc<br>Zmniejszona widoczność z 255 do 13<br><br>Po naladowaniu: Zwiększa szybość<br><br>")
}
public amazonka(id){
showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Może postawić pułapki granaty(Zmiana trybu Granata PPM)<br>Posiada Kusze(Nóż i R)<br>Dostaje co rundę Deagla<br><br>Po naładowaniu: Dostaje HE<br><br>")
}
public show_menu_klasy2(id)
{
new formats[128]
 
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpisy Klas by C.H.L.E.B.E.K^nDemony:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy2_h");
 
menu_additem(menu, "wAndariel");
menu_additem(menu, "wDuriel");
menu_additem(menu, "wMefisto");
menu_additem(menu, "wHefasto");
menu_additem(menu, "wDiablo");
menu_additem(menu, "wBaal");
menu_additem(menu, "wUpadly");
menu_additem(menu, "wImp");
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
 
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy2_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item)
{
case 0:
  {
   andariel(id)
  }
case 1:
  {
   duriel(id)
  }
case 2:
  {
   mefisto(id)
  }
case 3:
  {
   hefasto(id)
  }
case 4:
  {
   diablo(id)
  }
case 5:
  {
   baal(id)
  }
case 6:
  {
   upadly(id)
  }
case 7:
  {
   imp(id)
  }
 
}
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
public andariel(id){
showitem(id,"Andariel"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP<br>Nie słychać jej kroków<br>Ma 1 dodatkowy skok<br>Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Gaila<br><br>")
}
public duriel(id){
showitem(id,"Duriel"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Posiada 3 rakiety<br>Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2<br>Ma -10 do szybkości<br>Gdy kucnie jest niewidzialny(50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public mefisto(id){
showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Odnawia mu się 15 HP po zabiciu<br>Nie słychać jego kroków<br>Ma 3 wysokie skoki<br>Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public hefasto(id){
showitem(id,"Hefasto"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Dostaje co rundę Deagla + HE<br>Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata<br><br>Po naładowaniu:<br>Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 2)<br><br>")
}
public diablo(id){
showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Może zrobić 2 skoki<br>Nie słychać jego kroków<br>1/20 na oślepienie wroga na pomarańczow<br>Dostaje co rundę Dualki(podwójne pistolety)<br>Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public baal(id){
showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP<br>Dostaje co rundę Wolnego Shotgana(M3)<br>Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy<br>Ma +40 do szybkośc<br>Odporny na: Skrzydła<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public upadly(id){
showitem(id,"Upadly"," "," ","<br>Startowe HP: 123<br><br>+30 DMG jak uderzy kogoś od tyłu<br>1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo<br>Nie działają na niego fleshe<br>Gdy strzela z pistoletu to ma 20% szans ze wrogowi zacznie się trząść ekran<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public imp(id){
showitem(id,"Imp"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Przy trafieniu ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż<br>Na nożu może się teleportować(NÓŻ + PPM)<br>Co rundę dostaje wszystkie granaty<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public show_menu_klasy3(id)
{
new formats[128]
 
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nZwierzeta:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy3_h");
 
menu_additem(menu, "wIzual");
menu_additem(menu, "wSkoczek");
menu_additem(menu, "wZniewolony");
menu_additem(menu, "wZgniatacz");
menu_additem(menu, "wPijawka");
menu_additem(menu, "wGigantyczny Pajak");
menu_additem(menu, "wSniegowy Tulacz");
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
 
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy3_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item)
{
case 0:
  {
   izual(id)
  }
case 1:
  {
   skoczek(id)
  }
case 2:
  {
   zniewolony(id)
  }
case 3:
  {
   zgniatacz(id)
  }
case 4:
  {
   pijawka(id)
  }
case 5:
  {
   gigantyczny(id)
  }
case 6:
  {
   sniegowy(id)
  }
 
}
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
public izual(id){
showitem(id,"Izual"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Dostaje o 4 mniej<br>Odporny na: Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Lustrzany Pocisk(Odbija pociski w przeciwnika Max. 2)<br><br>")
}
public skoczek(id){
showitem(id,"Skoczek"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Ma auto bunny hopa<br>Dostaje co rundę AK47 i Deagla<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public zniewolony(id){
showitem(id,"Zniewolony"," "," ","<br>Startowe HP: 127<br><br>Dostaje co runde M4A1<br><br>Po naładowaniu: Odnawia sobie 40 HP<br><br>")
}
public zgniatacz(id){
showitem(id,"Zgniatacz"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Dostaje co runde P90<br>Nie słychać jego kroków<br>Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)<br>Posiada regenerację HP: 20 HP co 10 sekund<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public pijawka(id){
showitem(id,"Pijawka"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Dostaje co runde AWP<br>20% na natychmiastowe zabicie z AWP<br>Cicho chodzi<br>1 dodatkowy skok<br>Wysysa po 1 HP<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>")
}
public gigantyczny(id){
showitem(id,"Gigantyczny Pajak"," "," ","<br>Startowe HP: 115<br><br>Posiada linę(Coś w stylu Spider-Mana)<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Granaty HE, SMOKE, 2x FB + Deagla<br><br>")
}
public sniegowy(id){
showitem(id,"Sniegowy Tulacz"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Dostaje co runde Famasa<br>Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)<br>a zabicie HS odnawia mu sie 30 HP<br><br>Po naładowaniu: Dostaje 2x FB<br><br>")
}

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011