Pare dodatków do klasy.
Blood Angel
20.07.2012
Witam.
Mam pytanie.
Gdy klasa ma włączony noktowizor staje się niewidzialna, może trzymać tylko nóż i porusza się szybciej. Jak zrobić?
Edited by Blood Angel, 20.07.2012 14:07.
Mam pytanie.
Gdy klasa ma włączony noktowizor staje się niewidzialna, może trzymać tylko nóż i porusza się szybciej. Jak zrobić?
Edited by Blood Angel, 20.07.2012 14:07.
ogieR8
20.07.2012
Wyłapać komendę '+nvgadjust' bodajże, wcześniej robisz globalną noktowizor[33] np, wyłapujesz komendę poprzez : 'register_clcmd("+nvgadjust", "noktowizja_wl_wyl");'.
W noktowizja_wl_wyl(id) dajesz :
Wtedy gdy masz włączony noktowizor to 'noktowizor[id] = 1' i na odwrót. Od razu w tym przy 'case 0: noktowizor[id] = 1' możesz ustawić niewidzialność, a przy case 1 znów widzialność. Zrobić warunki w CurWeapon, że nie możesz zmienić broni jeśli noktowizor[id] = 1. No i w tym z case 0 dać mu szybkość, a w case 1 ją zresetować. Jak chcesz konkretniej to napisz czego nie łapiesz.
Edited by ogieR-, 20.07.2012 15:15.
W noktowizja_wl_wyl(id) dajesz :
switch(noktowizor[id]) {
case 0: noktowizor[id] = 1
case 1: noktowior[id] = 0
}
Wtedy gdy masz włączony noktowizor to 'noktowizor[id] = 1' i na odwrót. Od razu w tym przy 'case 0: noktowizor[id] = 1' możesz ustawić niewidzialność, a przy case 1 znów widzialność. Zrobić warunki w CurWeapon, że nie możesz zmienić broni jeśli noktowizor[id] = 1. No i w tym z case 0 dać mu szybkość, a w case 1 ją zresetować. Jak chcesz konkretniej to napisz czego nie łapiesz.
Edited by ogieR-, 20.07.2012 15:15.
Blood Angel
20.07.2012
Wszystko łapie. Właśnie tak szukałem czy jest coś ala is_user_nvg czy coś
Ale nic nie ma takiego. Więc pomyślałem by zrobić warunek czy gracz użył noktowizor czy nie 
Wywala błędy możesz sprawdzić?
Edited by Blood Angel, 20.07.2012 17:03.


Wywala błędy możesz sprawdzić?
Spoiler
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Invalid expression, assumed zero on line 43 Error: Invalid function or declaration on line 49 Warning: Tag mismatch on line 69 2 Errors.
Edited by Blood Angel, 20.07.2012 17:03.
Blood Angel
22.07.2012
Tutaj nie wywala błędów ale nie działa.
Tutaj są 3 ostrzeżenia ale i tak nie działa.
Tutaj już błędy i nie da się skompilować.
Edited by Blood Angel, 22.07.2012 11:01.
Spoiler
Tutaj są 3 ostrzeżenia ale i tak nie działa.
Spoiler
Spoiler
Tutaj już błędy i nie da się skompilować.
Spoiler
Spoiler
Edited by Blood Angel, 22.07.2012 11:01.
Klakier
22.07.2012
jeżeli masz
to chyba powinno być zamiast
new bool:nvg[33];
to chyba powinno być zamiast
nvg[id] = 1to
nvg[id] = true