Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pare dodatków do klasy.Niewidzialność, noktowizor.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 20.07.2012 13:56

Witam.
Mam pytanie.
Gdy klasa ma włączony noktowizor staje się niewidzialna, może trzymać tylko nóż i porusza się szybciej. Jak zrobić?

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 20.07.2012 14:07

Znany jako oeN.


#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 20.07.2012 15:15

Wyłapać komendę '+nvgadjust' bodajże, wcześniej robisz globalną noktowizor[33] np, wyłapujesz komendę poprzez : 'register_clcmd("+nvgadjust", "noktowizja_wl_wyl");'.
W noktowizja_wl_wyl(id) dajesz :

switch(noktowizor[id]) {
case 0: noktowizor[id] = 1
case 1: noktowior[id] = 0
}


Wtedy gdy masz włączony noktowizor to 'noktowizor[id] = 1' i na odwrót. Od razu w tym przy 'case 0: noktowizor[id] = 1' możesz ustawić niewidzialność, a przy case 1 znów widzialność. Zrobić warunki w CurWeapon, że nie możesz zmienić broni jeśli noktowizor[id] = 1. No i w tym z case 0 dać mu szybkość, a w case 1 ją zresetować. Jak chcesz konkretniej to napisz czego nie łapiesz.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 20.07.2012 15:15

  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 20.07.2012 16:39

Wszystko łapie. Właśnie tak szukałem czy jest coś ala is_user_nvg czy coś :D Ale nic nie ma takiego. Więc pomyślałem by zrobić warunek czy gracz użył noktowizor czy nie :P

Wywala błędy możesz sprawdzić?

Spoiler


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid expression, assumed zero on line 43
Error: Invalid function or declaration on line 49
Warning: Tag mismatch on line 69

2 Errors.


Użytkownik Blood Angel edytował ten post 20.07.2012 17:03

Znany jako oeN.


#4 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 21.07.2012 19:25

@ref

Znany jako oeN.


#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 21.07.2012 21:25

public noktowizor(id)

Te 'nvg[id] = 1' i 'nvg[id] = 0' też umieść w tych { }
  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#6 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.07.2012 11:00

Tutaj nie wywala błędów ale nie działa.
Spoiler


Tutaj są 3 ostrzeżenia ale i tak nie działa.
Spoiler


Spoiler


Tutaj już błędy i nie da się skompilować.
Spoiler

Spoiler

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 22.07.2012 11:01

Znany jako oeN.


#7 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 22.07.2012 19:07

jeżeli masz
new bool:nvg[33]; 

to chyba powinno być zamiast
 nvg[id] = 1 
to
 nvg[id] = true

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#8 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.07.2012 22:00

A popatrzyłeś na wszystkie spoilery?... Robiłem tak i nie działa.

Znany jako oeN.


#9 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.07.2012 11:28

@ref

Znany jako oeN.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych