Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowa pogoda na runde


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2012 16:24

Witam,

Chciałbym zrobić, aby w każdej rundzie była inna pogoda. Zrobiłem to, lecz nie pojawia się ani deszcz ani śnieg (gdy zostanie to wylosowane). Proszę o pomoc:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Pogoda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nenczoks"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "logevent_round_start", "a", "1=0", "2=0")
}


public logevent_round_start()
{
pogoda()
}

public pogoda()
{
switch(random_num(1,100))
{
case 1..5:
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 6..75:
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_rain"))

}
case 76..100:
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"))
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Pozdrawiam :)

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.07.2012 16:53

Sprawdź takie coś
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Pogoda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nenczoks"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("g_Start", 2, "1=Round_Start")
}
public g_Start()
{
	switch(random_num(1, 3))
	{
		case 2:
			engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_rain"))
		
		case 3:
			engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"))
	}
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.07.2012 17:02

Nie wiem jak jemu ale Mi nie działa ... A w plugin_preacache chyba trzeba dać ? I ustawić graczowi cl_weather 2 albo 3 albo 1 :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 19.07.2012 20:23

Na niektórych mapach może nie działać. [ale w 90% powinno działać ;) ]

im większe cl_weather tym efekt jest większy.
jak jest 0 - to nie widzisz deszczu ani sniegu, sprawdz czy nie masz wlasnie na 0

P.S jestem mapperem więc wiem ;P
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.07.2012 20:26

Hubert to ty kim jeszcze jestes? Ja tez jestem mapperem :-D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.07.2012 21:38

A dokładnie, to za każdym razem losowana, czy za każdym razem losowana spośród jeszcze niewylosowanych, a po wylosowaniu wszystkich, losowana dowolna od nowa?

#7 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2012 22:42

Na niektórych mapach może nie działać. [ale w 90% powinno działać ;) ]

im większe cl_weather tym efekt jest większy.
jak jest 0 - to nie widzisz deszczu ani sniegu, sprawdz czy nie masz wlasnie na 0

P.S jestem mapperem więc wiem ;P


Testowalem na mapie de_dust2.

A dokładnie, to za każdym razem losowana, czy za każdym razem losowana spośród jeszcze niewylosowanych, a po wylosowaniu wszystkich, losowana dowolna od nowa?


Na starcie rundy losowana pogoda. Jest to system nie pamiętam jak on się nazywa czy procentowy czy jak, ale losuje spośród skali 1 - 100 i jeżeli jest case 1..50 i wylosuje 40, to to będzie zaliczane do 1..50. Jeśli w tym przedziale jest deszcz, to niech spadnie deszcz, ale niech się on wyłączy w nowej rundzie, ponieważ znowu będzie losowanie pogody - jeżeli chodzi o cel działania pluginu.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 19.07.2012 22:44


#8 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2012 21:13

Benio, sprostuj mi to o co pytałeś, bo jak już odpowiadasz to proszę Cię, abyś do końca dotrwał. Bo z tego wynika, że albo się poddajesz albo nie rozumiesz tego co napisałem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych